شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

شرایط فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو

07 مهر 1403
شرایط فروش فوری خودروهای برقی ایران خودرو

پیرو بخشنامه ۴۷۸۷ شرایط انتخاب و واریز وجه برای متقاضیان رزرو خودروهای برقی با ظرفیت محدود به شرح جدول ذیل ایجاد شده است.

به گزارش بانک اول متقاضیان میتوانند تا از امروز شنبه ۷ مهر الی ۱۲ مهرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط فروش:

اخبار مرتبط
فروش محصولات کار از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com است و این طرح تا زمان تكمیل ظرفیت فعال می‌باشد.
گروه خودروسازی سایپا درپی اخذ مجوزهای شماره‌گذاری از سوی سازمان‌های ملی استاندارد و محیط زیست از روز دوشنبه ۹ مهر ، فروش 2 محصول خود را برای متقاضیان آغاز می‌کند.
طرح پیش فروش عادی محصولات شرکت ایران خودرو ویژه متقاضیان جوانی جمعیت اولویت‌های دوم (بهمن ماه) سامانه ثبت درخواست خرید خودرو مطابق جدول فوق از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ ادامه خواهد داشت.
در شرایطی که اشتراک‌گذاری یک عکس از پارکینگ خودروسازان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی برانگیخته است، آمارها نشان می‌دهد که اساسا دپوی خودرو در پارکینگ به نفع خودروسازان نیست. اما دلیل دپو یا احتکار خودرو چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها