شنبه, 7 مهر 1403 2024,September

اعلام شرايط فروش محصولات كار (وانت ۱۵۱ و انواع نيسان) گروه خودروسازی سايپا

07 مهر 1403
اعلام شرايط فروش محصولات كار (وانت ۱۵۱ و انواع نيسان) گروه خودروسازی سايپا

شرایط فروش محصولات کار (وانت ۱۵۱ و انواع نیسان) گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

به گزارش  بانک اول ،‌ گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار و با توجه به اخذ مجوزهای شماره‌گذاری از سوی سازمان های ملی استاندارد و محیط زیست در نظر دارد فروش وانت ۱۵۱ و انواع نیسان را از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ آغاز کند.

فروش محصولات کار از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com است و این طرح تا زمان تكمیل ظرفیت فعال می‌باشد.

 متقاضیان می‌توانند برای تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس قید شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به‌روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت كد كاربری و رمز عبور اقدام کنند.

اخبار مرتبط
متقاضیان میتوانند تا از امروز شنبه ۷ مهر الی ۱۲ مهرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی این شرکت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
گروه خودروسازی سایپا درپی اخذ مجوزهای شماره‌گذاری از سوی سازمان‌های ملی استاندارد و محیط زیست از روز دوشنبه ۹ مهر ، فروش 2 محصول خود را برای متقاضیان آغاز می‌کند.
طرح پیش فروش عادی محصولات شرکت ایران خودرو ویژه متقاضیان جوانی جمعیت اولویت‌های دوم (بهمن ماه) سامانه ثبت درخواست خرید خودرو مطابق جدول فوق از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳ شروع و تا پایان روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ ادامه خواهد داشت.
در شرایطی که اشتراک‌گذاری یک عکس از پارکینگ خودروسازان در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی برانگیخته است، آمارها نشان می‌دهد که اساسا دپوی خودرو در پارکینگ به نفع خودروسازان نیست. اما دلیل دپو یا احتکار خودرو چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها