ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

جزئیات تازه از واریز سود سهام عدالت

08 مهر 1403
جزئیات تازه از واریز سود سهام عدالت
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص جزئیات واریز سود سهام عدالت توضیح داد.

به گزارش بانک اول ولی الله جعفری گفت: در مجموع تاکنون برای واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت ۲۴.۵ هزار میلیارد تومان پول واریز شده است که اگر مبلغ باقی مانده هم به آن اضافه شود حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت خواهد بود.

 وی افزود: الباقی سود سهام عدالت از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تسویه شده است و تنها شرکت مپنا برای عملکرد سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که تاکنون پرداخت نشده است.

جعفری بیان کرد: در مجموع تاکنون برای واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت ۲۴.۵ هزار میلیارد تومان پول واریز شده است که اگر مبلغ باقی مانده هم به آن اضافه شود حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت خواهد بود.

به گفته مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص واریز سود شورای عالی بورس تصمیم گیری می‌کند.

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت ۱۴۰۱، طبق روال عادی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت می‌شد، اما در حالی که نصف سال ۱۴۰۳ را پشت سر گذاشته‌ایم هنوز از قسط سوم سود سهام عدالت خبری نیست.
خبرهای جعلی اغلب دارای ویژگی‌های مشترکی هستند که به راحتی می‌توانند توسط کاربران تشخیص داده شوند: لینک‌های مشکوک: این خبرها حاوی لینک‌هایی هستند که کاربران را به وب‌سایت‌های ناآشنا و مشکوک هدایت می‌کنند.
روز گذشته (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) پس از پایان معاملات بازار بورس ایران، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۱۸ میلیون ۲۰۷ هزار و ۹۳۶ تومان رسید.
یگیری وضعیت: پس از مراجعه به شعبه و تشکیل پرونده، وراث می‌توانند از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه، وضعیت پرونده خود را پیگیری کنند. استعلام وضعیت پرونده: با وارد کردن اطلاعات لازم، وراث می‌توانند از پیشرفت پرونده و وضعیت دارایی‌های متوفی مطلع شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها