ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

فروش ۹۶ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

08 مهر 1403
فروش ۹۶ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

96کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۵۰۳ میلیارد تومان در حراج پنجاه و چهارم مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش  بانک اول در پنجاه و  چهارمین جلسه حراج شمش طلا که امروز یک‌شنبه هشتم مهرماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، از مجموع 106 کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 96 کیلوگرم با میانگین قیمت پنج میلیارد و 247 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

طی 54 حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، 10 هزار و 385 کیلوگرم شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن 46.3 هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد.

گفتنی است، نوزدهمین جلسه حراج سکه طلا نیز  در روز دوشنبه 9 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

از 13 اسفند ماه 1402 تاکنون، 18 حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج‌ها، در مجموع 323 هزار و 440 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع‌سکه از این حجم تخصیص 176 هزار و 946 قطعه، نیم‌سکه 53 هزار و 910 قطعه و تمام‌سکه 92 هزار و 584 قطعه است./تسنیم

اخبار مرتبط
گفتنی است،‌ ثبت اطلاعات و معاملات طلافروشان در سامانه جامع تجارت از دی ماه سال قبل لازم ‌الاجرا شده بود ولی با اعتراض فعالان این صنف، مهلت 6 ماهه ای برای واحدهای طلافروشی در نظر گرفته شد تا نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته است.
قیمت سکه و طلا با آغاز هفته دوم مهر تحت‌تاثیر تحولات اخیر منطقه قرار گرفت. همزمان با عبور نرخ طلا ۱۸ عیار از مرز چهار میلیون، سکه امامی هفتم مهر برای اولین‌بار ارقامی بیش از ۴۷ میلیون تومان را تجربه کرد
براساس گزارش میدانی خبرنگار ایسنا از بازار ارز، امروز دوشنبه (۹ مهرماه) نرخ ارز در ابتدای روز روند کاهشی را نسبت به پایان روز قبل آغاز کرد. در لحظه تنظیم این گزارش (ساعت ۱۵) دلار در بازار آزاد با نرخ ۶۰ هزار تومان توسط واسطه‌ها به فروش و با قیمت ۵۹ هزار تومان از سوی این افراد خریداری می‌شد. همچنین، یورو در این بازار با قیمت ۶۷ هزار تومان توسط واسطه ها به فروش رسید و با قیمت ۶۶ هزار تومان از سوی این افراد خریداری شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها