ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

پیش فروش نیسان تک سوز و دوگانه سوز سایپا از امروز آغاز شد+قیمت

09 مهر 1403
پیش فروش نیسان تک سوز و دوگانه سوز سایپا از امروز آغاز شد+قیمت

شرایط طرح پیش فروش نیسان تک سوز و دوگانه سوز مهر 1403 اعلام شد.

به گزارش بانک اول به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند ، شرایط پیش فروش نقدی سه مرحله ای محصولات زامیاد از ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه مورخ 1403/07/09 از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت ، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد .

شرایط طرح فروش نیسان تک سوز و دوگانه سوز مهر 1403:

اخبار مرتبط
روند کاهشی تولید محصولات ایران‌خودرو در نیمه نخست سال جاری نگرانی‌هایی را پیرامون ایفای تعهدات به موقع این شرکت در ١١۵ هزار دستگاه تعهد شده در طرح اخیر فروش این گروه صنعتی ایجاد کرده است.
سید عبدالمجید اجتهادی - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی - به جزئیات این مزایده اشاره کرد و گفت:‌ بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه‌ ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی، و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.
شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.
وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت طی اقداماتی دو مصوبه مربوط واردات خودرو را ابطال کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها