ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

آغاز پیش‌فروش ۲ محصول سایپا +مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل خودرو

09 مهر 1403
آغاز پیش‌فروش ۲ محصول سایپا +مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل خودرو

گروه خودروسازی سایپا از ۱۰ صبح امروز دوشنبه پیش‌فروش دو مدل سایپا ۱۵۱ را آغاز کرده است؛ این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

 به گزارش بانک اول در راستای اخذ مجوزهای شماره‌گذاری لازم از سوی سازمان‌های ملی استاندارد و محیط‌زیست گروه خودروسازی سایپا، در جهت افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، پیش‌فروش دو مدل وانت ۱۵۱ را از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۹ مهر آغاز کرده است.

فروش این محصولات از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا امکان‌پذیر خواهد بود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

آغاز پیش‌فروش ۲ محصول سایپا | مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

اخبار مرتبط
سید عبدالمجید اجتهادی - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی - به جزئیات این مزایده اشاره کرد و گفت:‌ بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه‌ ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی، و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.
شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.
وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت طی اقداماتی دو مصوبه مربوط واردات خودرو را ابطال کرد.
به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند ، شرایط پیش فروش نقدی سه مرحله ای محصولات زامیاد از ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه مورخ 1403/07/09 از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت ، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد .

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها