ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

فروش نقد و اقساط ۵ محصول مدیران خودرو ویژه مهر اعلام شد+ جدول

09 مهر 1403
فروش نقد و اقساط ۵ محصول مدیران خودرو ویژه مهر اعلام شد+ جدول

بخشنامه فروش نقدی و اقساطی پنج محصول فونیکس از طریق درگاه نمایندگی، ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ از سوی مدیران خودرو اعلام شد.

به گزارش بانک اول ، بخشنامه فروش نقدی و اقساطی پنج محصول فونیکس از طریق درگاه نمایندگی، ویژه مهر ماه ۱۴۰۳ از سوی مدیران خودرو اعلام شد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودروهای این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند.[۱] این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو اختصاصی خود تغییر داد. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تأسیس نمود./روزگار خودرو

اخبار مرتبط
سید عبدالمجید اجتهادی - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی - به جزئیات این مزایده اشاره کرد و گفت:‌ بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه‌ ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی، و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است. در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.
وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت طی اقداماتی دو مصوبه مربوط واردات خودرو را ابطال کرد.
گروه خودروسازی سایپا از ۱۰ صبح امروز دوشنبه پیش‌فروش دو مدل سایپا ۱۵۱ را آغاز کرده است؛ این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا میرساند ، شرایط پیش فروش نقدی سه مرحله ای محصولات زامیاد از ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه مورخ 1403/07/09 از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت ، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد .

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها