ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

برگزاری حراج بعدی شمش طلا فردا

09 مهر 1403
برگزاری حراج بعدی شمش طلا فردا

پنجاه و پنجمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا سه‌شنبه ۱۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک اول  پنجاه و پنجمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا سه‌شنبه 10 مهرماه از ساعت 12 الی 16 در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار خواهد شد.

 متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز دو‌شنبه 9 مهرماه، در پنجاه و پنجمین حراج این مرکز شرکت کنند.

طی 54 حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، 10 هزار و 385 کیلوگرم شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن 46.3 هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد./تسنیم

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد افزایش قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته است.
قیمت سکه و طلا با آغاز هفته دوم مهر تحت‌تاثیر تحولات اخیر منطقه قرار گرفت. همزمان با عبور نرخ طلا ۱۸ عیار از مرز چهار میلیون، سکه امامی هفتم مهر برای اولین‌بار ارقامی بیش از ۴۷ میلیون تومان را تجربه کرد
براساس گزارش میدانی خبرنگار ایسنا از بازار ارز، امروز دوشنبه (۹ مهرماه) نرخ ارز در ابتدای روز روند کاهشی را نسبت به پایان روز قبل آغاز کرد. در لحظه تنظیم این گزارش (ساعت ۱۵) دلار در بازار آزاد با نرخ ۶۰ هزار تومان توسط واسطه‌ها به فروش و با قیمت ۵۹ هزار تومان از سوی این افراد خریداری می‌شد. همچنین، یورو در این بازار با قیمت ۶۷ هزار تومان توسط واسطه ها به فروش رسید و با قیمت ۶۶ هزار تومان از سوی این افراد خریداری شد.
امروز قیمت طلا کاهش یافت و قیمت سکه امامی به 46,400,000 (چهل و شش میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۱ درصدی داشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات