ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

آغاز واریز ۳۰ میلیونی برای بازنشستگان بانک رفاه + جزییات

09 مهر 1403
آغاز واریز ۳۰ میلیونی برای بازنشستگان بانک رفاه + جزییات

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پرداخت دومین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون ریالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

به گزارش بانک اول ، مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پرداخت دومین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون ریالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری خبر داد.

اسماعیل لله‌گانی با اعلام این خبر افزود: دومین مرحله پرداخت این تسهیلات به تعداد ۴۰ هزار فقره، امروز یک‌شنبه ۸ مهر ماه به صورت کاملا غیرحضوری، بدون حضور در شعبه و بدون نیاز به ضامن، به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شد. 

وی افزود: مبلغ این تسهیلات پیش از این هر فقره ۲۰۰ میلیون ریال بود که با موافقت بانک رفاه کارگران و با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان تامین اجتماعی و این بانک به هر فقره ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافت./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
در شرایط فعلی، وام مسکن با اوراق ممتاز (تسه) کلان‌ترین تسهیلاتی است که به متقاضیان خرید مسکن پرداخت می‌شود و اغلب افرادی که قادر به بازپرداخت اقساط آن باشند، می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.
اخیرا بانک مرکزی طی گزارشی آمار تسهیلات پرداختی شبکه بانکی کشور (تمامی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری) را از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان مردادماه منتشر کرده
این بانک‌ها مدعی هستند:‌ وزارت راه و شهرسازی شش ماه قانون را دیر ابلاغ کرد این قانون 6 ماه بعد از تصویب توسط وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد ضمن اینکه 6 ماه هم نرم‌افزار زیرساخت و سامانه tem آماده نبود، بنابراین یک سال تمام بانکها حتی اگر می‌خواستند هم نمی‌توانستند تسهیلات نهضت ملی مسکن را پرداخت کنند چرا که هیچ زیرساختی مهیا نبود.
برای ثبت‌نام تسهیلات کمک‌ودیعه باید به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به این آدرس مراجعه و در آن ثبت‌نام کنید. از میان گزینه‌های وب‌سایت گزینه‌ی ثبت‌نام تسهیلات کمک‌ودیعه را انتخاب کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها