ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

آخرین مهلت طلافروشان برای ثبت‌ اطلاعات در سامانه جامع تجارت

10 مهر 1403
آخرین مهلت طلافروشان برای ثبت‌ اطلاعات در سامانه جامع تجارت

طلافروشان تا ۲۸ آبان ماه مهلت دارند در سامانه جامع تجارت اطلاعات مربوط به خرید و فروش جواهر و مصنوعات را ثبت کنند.

به گزارش  بانک اول  طلافروشی‌ها تا 28 آبان فرصت دارند در سامانه جامع تجارت اطلاعات (خرید و فروش جواهر و مصنوعات طلا) را ثبت کنند.

در نامه اتاق اصناف اینطور قید شده که باتوجه به اتمام مهلت مذکور، طلافروشی ها نسبت به ثبت اطلاعات خرید و فروش طلا، جواهر و مصنوعات در سامانه جامع تجارت اقدام  کنند.

گفتنی است،‌ ثبت اطلاعات و معاملات طلافروشان در سامانه جامع تجارت از دی ماه سال قبل لازم ‌الاجرا شده بود ولی با اعتراض فعالان این صنف، مهلت 6 ماهه ای برای واحدهای طلافروشی در نظر گرفته شد تا نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

ثبت معاملات طلا و سکه در سامانه جامع تجارت بر اساس ضوابط اجرایی تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز الزامی است و این قانون باید از مهر ماه سال 1401 اجرا می شد.

تسنیم

اخبار مرتبط
ا،قیمت طلا و سکه امروز یر خلاف روز گذشته صعودی شد به طوری که سکه به کانال 47 میلیونی بازگشت ابن در حالی است که قیمت اونس جهانی 8 دلار کاهشی شد
بازار امروز شاهد افزایش قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته است.
قیمت سکه و طلا با آغاز هفته دوم مهر تحت‌تاثیر تحولات اخیر منطقه قرار گرفت. همزمان با عبور نرخ طلا ۱۸ عیار از مرز چهار میلیون، سکه امامی هفتم مهر برای اولین‌بار ارقامی بیش از ۴۷ میلیون تومان را تجربه کرد
براساس گزارش میدانی خبرنگار ایسنا از بازار ارز، امروز دوشنبه (۹ مهرماه) نرخ ارز در ابتدای روز روند کاهشی را نسبت به پایان روز قبل آغاز کرد. در لحظه تنظیم این گزارش (ساعت ۱۵) دلار در بازار آزاد با نرخ ۶۰ هزار تومان توسط واسطه‌ها به فروش و با قیمت ۵۹ هزار تومان از سوی این افراد خریداری می‌شد. همچنین، یورو در این بازار با قیمت ۶۷ هزار تومان توسط واسطه ها به فروش رسید و با قیمت ۶۶ هزار تومان از سوی این افراد خریداری شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها