ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

واریزی ویژه برای این بازنشستگان

10 مهر 1403
واریزی ویژه برای این بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از واریز ۴۰ هزار فقره وام ۳۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه بازنشستگان در مرحله دوم پرداخت این تسهیلات خبر داد.

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم، میرهاشم موسوی از واریز ۴۰ هزار فقره وام ۳۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه بازنشستگان در مرحله دوم پرداخت این تسهیلات، خبر داد.
وی ادامه داد: با اشاره به اینکه پیش از این نیز در مرحله نخست ۴۰ هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان این سازمان پرداخت شده بود، گفت: با تأمین منابع انجام شده، در سال ۱۴۰۳ رقم این تسهیلات از ۲۰ میلیون تومان در سال قبل به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت و در مرحله دوم نیز با واریز ۴۰ هزار فقره دیگر از این تسهیلات، تعداد دریافت‌کنندگان وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان در سال جاری به ۸۰ هزار نفر رسید.

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی با اشاره به اینکه واریز مرحله سوم این تسهیلات نیز به‌زودی از طریق کانون‌های بازنشستگی آغاز می‌شود، بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تأمین منابع مالی، تلاش داریم تا با همکاری کانون‌های بازنشستگی، واجدان شرایط بتوانند برای مرحله جدید تسهیلات از ۲۱ مهرماه نسبت به ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کنند.

اخبار مرتبط
بانک قرض الحسنه رسالت در سال ۱۴۰۳ به سپرده‌گذارانی که دارای میانگین حساب مناسب باشند، تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کنند.
زمان دقیق ثبت نام جدید وام ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان کارگری اعلام شد
وام نیک‌ وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
در شرایط فعلی، وام مسکن با اوراق ممتاز (تسه) کلان‌ترین تسهیلاتی است که به متقاضیان خرید مسکن پرداخت می‌شود و اغلب افرادی که قادر به بازپرداخت اقساط آن باشند، می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها