ﺳﻪشنبه, 10 مهر 1403 2024,October

فروش ۱۵۹ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

10 مهر 1403
فروش ۱۵۹ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

159کیلوگرم شمش طلا به ارزش حدود ۸۳۳ میلیارد تومان در حراج پنجاه و پنجم مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش بانک اول  در پنجاه و  پنجمین جلسه حراج شمش طلا که امروز سه‌شنبه  دهم مهرماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، از مجموع 159 کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، همه شمش ها، با میانگین قیمت پنج میلیارد و 235 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

طی 55 حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، 10 هزار و 544 کیلوگرم شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن 47,2 هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد/تسنیم

اخبار مرتبط
طبق مجموعه داده‌های CryptoQuant، طی چهار سال پس از کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2008، قیمت طلا به اوج شگفت‌انگیز 1900 دلار رسید. آنچه CryptoQuant فاش می‌کند برای اثبات وجود رابطه قوی بین کاهش نرخ بهره آمریکا و قیمت طلا کاملاً کافی است.
ا،قیمت طلا و سکه امروز یر خلاف روز گذشته صعودی شد به طوری که سکه به کانال 47 میلیونی بازگشت ابن در حالی است که قیمت اونس جهانی 8 دلار کاهشی شد
گفتنی است،‌ ثبت اطلاعات و معاملات طلافروشان در سامانه جامع تجارت از دی ماه سال قبل لازم ‌الاجرا شده بود ولی با اعتراض فعالان این صنف، مهلت 6 ماهه ای برای واحدهای طلافروشی در نظر گرفته شد تا نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها