شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران مهر 1403 + جدول

11 مهر 1403
طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران مهر 1403 + جدول

شرایط طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران در مهر 1403 اعلام شد.

به گزارش بانک اول به اطلاع عموم منتخبین مشمول و حائز شرایط اولویت های سوم پیش فروش (اسفندماه) ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می رساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/24 از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس ازتاریخ قانون مذکور متولد شده اند شرایط پیش فروش برخی ازمحصولات شرکت ایران خودرومطابق با اطلاعیه های " سامانه ثبت درخواست خرید خودرو ( اولویت بندی ) بر اساس نوع خودرو و روش فروش انتخابی متقاضیان مذکور، به شرح جدول ذیل ارائه می گردد:

متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ،مشمول ضوابط عدم خرید 48 ماه گذشته در طرحهای عادی و عدم برخورداری از پلاک فعال نیستند لذا مطابق قانون فوق ، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند و کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت نموده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند. 

ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت 

موعد تحویل:  اسفند ماه 

تاریخ: پنجشنبه ١٢ مهرماه

شرایط طرح فروش ایران خودرو ویژه مادران مهر 1403:

بخشنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مادران

اخبار مرتبط
شرکت کرمان موتور در نظر دارد طرح جدید فروش خودرو Bac x3 را ویژه مهرماه 1403 از روز یکشنبه 15 مهرماه 1403 آغاز نماید.
فروش پاییزی محصولات شرکت مدیران خودرو با شرایط ویژه از امروز شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ در نمایندگی های مجاز این شرکت آغاز خواهد شد.
جعفری آذر با اشاره به این موضوع که اختصاص سهمیه بنزین به نفر راهکاری موثر برای ایجاد عدالت در توزیع یارانه بنزین است، تصریح کرد: در این طرح، به جای این که سهمیه بنزین به خودرو تعلق بگیرد، افراد از سهمیه یارانه ­ای بنزین بهره­ مند می­ شوند. می­ توانیم مابه­ التفاوت سهمیه بنزین یارانه­ ای و آزاد را به کارت خانوارها واریز کنیم. اجرای طرح سهمیه بنزین به نفر مزیت­ های مختلفی برایمان دارد و به همین دلیل اجرای آن می ­تواند مفید باشد.
لیست ماشین های زیر ۲ میلیارد، بر اساس آخرین قیمت این خودروها در میانه سال ۱۴۰۳ تنظیم شده است و احتمالاً تا اواخر سال نیز قابل استناد باشد. نکته مهم، انتخاب شما برای تهیه بهترین خودروی زیر ۲ میلیارد است. در صورتی که قصد دارید سراغ یک خودروی خانوادگی شیک بروید و اندکی مایه بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌هایی مانند کی ام سی J۷، لاماری ایما یا فیدلیتی نیو را در نظر بگیرید. این خودروها از پیشرانه راضی کننده و فضای جاداری برخوردار بوده و برای مسافرت، قدرت و استقامت کافی را دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها