شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

هشدار فوری درباره احتمال آتش‌گرفتن خودروهای برقی جیپ

11 مهر 1403
هشدار فوری درباره احتمال آتش‌گرفتن خودروهای برقی جیپ

مالک برند جیپ به دلیل احتمال آتش‌سوزی بیش از ۱۹۴۰۰۰ خودروی شاسی بلند هیبریدی برقی را در سراسر جهان فراخوان کرده است.

به گزارش  بانک اول  به نقل از آسوشیتدپرس، مالک برند جیپ به دلیل احتمال آتش‌سوزی بیش از 194000 خودروی شاسی بلند هیبریدی برقی را در سراسر جهان فراخوان کرده است.

علاوه بر این، جیپ از مالکان خواسته است تا خودروهای شاسی‌بلند را شارژ نکنند و تا زمان تعمیر آن‌ها را در فضای باز و دور از سازه‌ها پارک کنند.

این فراخوان برای مدل‌های مختلف از جمله "رانگلر 4 در ای" که در سال‌های 2020 تا 2024 تولید شده‌اند و همچنین "گرند چروکی 4 در ای" که در سال‌های 2022 تا 2024 تولی شده‌اند، صادر شده است.

بر اساس این گزارش، بیشتر خودروهای شاسی بلند فراخوان شده در آمریکای شمالی هستند.

شرکت استلانتیس که این جیپ‌ها را تولید می‌کند، اعلام کرد که راه حل مشکل این خودروها به زودی به دست خواهد آمد و مالکان از زمان دریافت خدمات مطلع خواهند شد.

این شرکت می‌گوید با اتمام شارژ باتری، خطر آتش سوزی کاهش می‌یابد.

بررسی معمول داده‌های مربوط به مشتریان این شرکت منجر به تحقیقاتی شد که 13 آتش‌سوزی با دو مجروح پیدا کرد. استلانتیس تخمین می زند که 5٪ از این خودروهای شاسی‌بلند این مشکل را دارند./تسنیم

اخبار مرتبط
جعفری آذر با اشاره به این موضوع که اختصاص سهمیه بنزین به نفر راهکاری موثر برای ایجاد عدالت در توزیع یارانه بنزین است، تصریح کرد: در این طرح، به جای این که سهمیه بنزین به خودرو تعلق بگیرد، افراد از سهمیه یارانه ­ای بنزین بهره­ مند می­ شوند. می­ توانیم مابه­ التفاوت سهمیه بنزین یارانه­ ای و آزاد را به کارت خانوارها واریز کنیم. اجرای طرح سهمیه بنزین به نفر مزیت­ های مختلفی برایمان دارد و به همین دلیل اجرای آن می ­تواند مفید باشد.
لیست ماشین های زیر ۲ میلیارد، بر اساس آخرین قیمت این خودروها در میانه سال ۱۴۰۳ تنظیم شده است و احتمالاً تا اواخر سال نیز قابل استناد باشد. نکته مهم، انتخاب شما برای تهیه بهترین خودروی زیر ۲ میلیارد است. در صورتی که قصد دارید سراغ یک خودروی خانوادگی شیک بروید و اندکی مایه بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌هایی مانند کی ام سی J۷، لاماری ایما یا فیدلیتی نیو را در نظر بگیرید. این خودروها از پیشرانه راضی کننده و فضای جاداری برخوردار بوده و برای مسافرت، قدرت و استقامت کافی را دارند.
شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.
محسن پاک نژاد اظهار داشت: این موضوع باید از جنبه‌های مختلف بررسی شود. وی در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اعلام کرد که برنامه خاصی در این زمینه در دست نیست و تصمیم‌گیری باید در سطح حاکمیتی انجام شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها