شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

توکن DOGEGOV چطور فرهنگ میم را با اصلاحات سیاسی ترکیب می‌کند

11 مهر 1403
توکن DOGEGOV چطور فرهنگ میم را با اصلاحات سیاسی ترکیب می‌کند

توکن DOGEGOV چطور فرهنگ میم را با اصلاحات سیاسی ترکیب می‌کند

توکن DOGEGOV جدیدترین نوآوری یک پروژهٔ رمزارز است. این توکن هوش مالی را با تعهد به ارائهٔ خدمات عام‌المنفعه ترکیب می‌کند. پروژهٔ Department of Government Efficiency (وزارت کارآمدی دولت) در نظر دارد با بکارگیری رمزارزها جهت بهبود کارآمدی دولت، پارادایم جدیدی را برای اصلاحات سیاسی ایجاد کند. با حمایت شخصیت‌های اثرگذاری مثل ایلان ماسک، توکن DOGEGOV در دنیای پر ازدحام رمزارز جایگاه ویژه‌ای به دست آورده است.

این مقاله، به بررسی توکن DOGEGOV می‌پردازد و بر ویژگی‌های بی‎‌نظیر این توکن و پتانسیل آن در بازار تمرکز خواهد کرد. همچنین، نقش آن در شکل‌دهی آیندهٔ رمزارز و کارآمدی دولت را بررسی خواهد کرد. دربارهٔ وجه تمایزهای این پروژه نیز بحث خواهیم کرد.

این پروژه در پی افزایش مشارکت جامعه است. همچنین، عواملی را که می‌توانند بر رشد و موفقیت این پروژه اثر بگذارند بررسی خواهیم کرد. این مرور جامع توکن DOGEGOV نظر علاقمندان به دنیای رمزارز و افرادی را جلب خواهد کرد که دربارهٔ سازوکارهای دولتی کنجکاو هستند. در این مقاله وعده‌ها و فرصت‌های این پروژه را آشکار خواهیم ساخت.

توکن DOGEGOV چیست؟

توکن DOGEGOV، پروژهٔ Department of Government Efficiency، سرمایه‌گذاری جذابی در دنیای ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود. هدف اصلی این پروژه بهره‌برداری از قدرت رمزارز جهت اصلاح عملیات‌های دولت، و نیز کارآمدتر و شفاف‌تر کردن آنها است. توکن DOGEGOV جذاب است. این توکن با هدف منحصر به فردی ساخته شده است. همچنین، این توکن به جامعه‌ای تعلق دارد که مشتاق اصلاحات سیاسی و مالی است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی DOGEGOV، ترکیب فرهنگ میم با اصلاحات دولتی جدی است. در کنار زیرساختش که مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم است، فناوری این پروژه بر اعتبار و صلاحیت آن می‌افزاید. ترکیب آرمان سیاسی با شور و اشتیاق اجتماعی، توکن DOGEGOV را به دارایی جذابی در بازار رمزارز تبدیل کرده است.

تاریخچه و سابقهٔ توکن DOGEGOV

وقتی به‌صورت عمومی اعلام شد که احتمالاً ایلان ماسک رهبری یک کمیسیون کارآمدی دولت را با حمایت رسمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، بر عهده خواهد گرفت، توکن DOGEGOV تیتر یک خبرها شد. این پیشنهاد رویداد خیلی مهمی در مسیر پروژه به‌شمار می‌رود، چرا که نفوذ سیاسی را با ایده‌های نوآورانهٔ اصلاح دولت ترکیب می‌کند. این پروژه نسبتاً جدید است، اما آرمان و استراتژی‌های آن آینده‌ای نویدبخش را برای آن وعده می‌دهد.

در خصوص جایگاه توکن DOGEGOV در بازار، این توکن تاکنون پتانسیل رشد انفجاری را از خود نشان داده است. توکنومیک (اقتصاد) این توکن نشان می‌دهد که کل عرضهٔ آن حدود 979.24 میلیون توکن است، و هیچ مالیاتی بر معاملات آن اعمال نمی‌شود، که ویژگی این می‌تواند نظر سرمایه‌گذاران را جلب کند. عملکرد این پروژه در بازار حاکی از توجه قابل‌توجه سرمایه‌گذاران به آن است، که هیجانات حول موضوعات آن، یعنی کارآمدی و اصلاحات سیاسی را بازتاب می‌دهد.

تغییرات قیمت DOGEGOV در کوینکس

در تاریخ 24 شهریور 1403، قیمت DOGEGOV در کوینکس نوسان‌های قابل‌توجهی را تجربه کرده است. طی 24 ساعت گذشته، قیمت این توکن کاهش قابل ملاحظهٔ 23.07 درصدی را تجربه کرده است. با این حال، با بررسی بازه‌های زمانی طولانی‌تر متوجه می‌شویم که داده‌های مربوط به هفته، ماه و حتی یک سال گذشته بدون تغییر باقی مانده است، و هیچ تغییرات درصدی برای این بازه‌های زمانی ثبت نشده است.

در خصوص عملکرد کلی توکن DOGEGOV از زمان راه‌اندازی‌اش، قیمت این توکن کاهش 30.35 درصدی را تجربه کرده است. این اطلاعات بازتاب‌دهندهٔ پویایی‌های فعلی بازار است، و اهمیت مطلع ماندن از تحرکات قیمتی در دنیای رمزارز را نشان می‌دهد.

مرور کلی

نام: DOGEGOV (Department of Government Efficiency)

لینک رسمی: https://www.dogegov.com/

مرورگر

https://etherscan.io/token/0x1121acc14c63f3c872bfca497d10926a6098aac5

کل عرضه: 1 میلیارد

آدرس قرارداد: 0x1121acc14c63f3c872bfca497d10926a6098aac5

تلگرام: https://t.me/NewDOGEonETH_CTO

توئیتر: https://x.com/doge_eth_gov

صرافی‌های پشتیبانی‌شده: CoinEx،‏ LBank،‏ XT.COM،‏ Uniswap v2

برای سهولت دسترسی کاربران: https://www.coinex.com/fa/info/DOGEGOV

پرسش‌های متداول دربارهٔ DOGEGOV

توکن DOGEGOV چیست؟

توکن DOGEGOV نوعی رمزارز است که به‌منظور ارتقاء کارآمدی دولت از طریق نوآوری مالی و خدمات عمومی طراحی شده است.

توکن DOGEGOV چه وجه تمایزی با دیگر رمزارزها دارد؟

توکن DOGEGOV به‌دلیل ترکیب فرهنگ میم با مأموریت مهم اصلاحات سیاسی، و تلاش برای بهبود شرایط مالی و دولت، از دیگر رمزارزها متمایز است.

*این اطلاعات به‌منزلهٔ توصیه به سرمایه‌گذاری نیست.

اخبار مرتبط
اولین میم کوین دنیا، دوج کوین (DOGE) بوده که در سال ۲۰۱۳ میلادی، با الهام از میم محبوب دوج (Doge)، سگ ژاپنی شیبا اینو راه‌اندازی شده است. ارز دیجیتالی که نه‌تنها کاربرد خاصی ندارد، بلکه هدف از راه‌اندازی آن هم مسخره‌کردن ارزهای دیجیتالی مثل بیت‌کوین بوده است! شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) میم کوین‌های مشهور بعدی بودند که روانه بازار شدند و باز هم توانستند با‌ وجود ندا‌شتن‌کاربرد، مشهور و محبوب شوند و رشد کنند. مثلاً در نظر داشته باشید که ارزش بازار پپه در کمتر از سه هفته به یک میلیارد دلار رسیده
آنجایی که هنر درمانی به افراد اجازه می دهد تا احساسات خود را در مورد هر موضوعی از طریق کار خلاقانه و نه با گفتار بیان کنند، اعتقاد بر این است که به ویژه برای کسانی که احساس می کنند با احساسات و عواطف خود ارتباطی ندارند مفید است. افرادی که در بحث کردن یا به خاطر سپردن تجربیات دردناک مشکل دارند، ممکن است هنر درمانی را مفید بدانند. تحقیقات اخیر نشان می دهد که هنر درمانی ممکن است به افرادی که مبتلا به اسکیزوفرنی تشخیص داده شده اند کمک کند تا برخی از علائم خود را بهبود بخشند
کوینکس امروز یکی از صرافی‌های برجسته در بازار ارزهای دیجیتال است که میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان را به خود جذب کرده است. این صرافی با ارائه خدمات متنوع و پایبندی به استانداردهای بالای امنیتی، همچنان به رشد و توسعه خود ادامه می‌دهد.  
معرفی انواع دستگاه کارتخوان؛ بهترین نوع کارتخوان سیار کدام است؟ به‌طورکلی انواع دستگاه کارتخوان سیار در دو مدل بی‌سیم و وایفای عرضه می‌شود. وایفای سیمکارتی باید از شبکه‌های مناسب باشد تا آنتن‌دهی خوبی ارائه دهد. همچنین دستگاه پوز وایفایی باید قابل‌اتصال به وایفای با پهنای مناسب برای اتصال به شبکه‌های بانکی باشد. در ادامه به بررسی چند مدل از بهترین دستگاه کارتخوان سیار در ایران می‌پردازیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها