شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

شرایط دریافت وام فوق العاده 300 میلیون تومانی بانک مسکن با اقساط 10 میلیونی

12 مهر 1403
شرایط دریافت وام فوق العاده 300 میلیون تومانی بانک مسکن با اقساط 10 میلیونی

بانک مسکن برای کمک به مشتریان خود به منظور ساخت مسکن طرح تسهیلاتی ویژه ای را تدارک دیده است. سقف این وام 300 میلیون تومان است و سود آن با توجه به مدت زمان بازپرداخت تغییر می‌کند.

به گزارش بانک اول، متقاضیان دریافت وام 300 میلیون تومانی توسعه تابش بانک مسکن باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و 37 میلیون و 500 هزار تومان در آن واریز کنند. باید حداقل مدت سه ماه از خواب سپرده بگذرد تا امکان تقاضا برای این تسهیلات وجود داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی برای دریافت این وام داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت این وام متفاوت است اما از 60 ماه بیشتر نمی‌شود. در صورتی که مدت زمان بازپرداخت 36 ماه باشد، سود 18 درصد و اگر 60 ماه تعیین شود، میزان سود 19 درصد خواهد بود. متقاضیان امکان درخواست این وام برای فعالیت‌های دیگر، به جز مسکن، را دارند منتهی سقف این وام برای آن‌ها تا 250 میلیون تومان کاهش پیدا می‌کند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 18 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 10 میلیون و 845 هزار و 719 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات به 90 میلیون و 445 هزار و 872 تومان می‌رسد. مجموع رقم وام و سود آن هم 390 میلیون و 445 هزار و 872 تومان خواهد بود.

آشنایی با دیگر وام‌‌های بانک مسکن

بانک مسکن یک بانک تخصصی در حوزه مسکن و بخش‌های مرتبط با آن است که برای کمک به مشتریان تسهیلات قرض الحسنه یا با سود کم در این خصوص را ارائه می‌دهد.

خرید مسکن، جعاله واحد مسکونی، ساخت و ودیعه مسکن از جمله دیگر تسهیلات این بانک هستند.

اخبار مرتبط
وام طرح باران بانک دی، یکی از وام‌های قرض‌الحسنه این بانک می‌باشد. سقف این وام ۳۰۰ میلیون تومان برای افراد حقیقی و ۷۵۰ میلیون تومان برای افراد حقوقی در نظر گرفته شده است. کارمزد آن فقط ۴ درصد می‌باشد
بررسی گزارش جدید بانک مرکزی حاکی از آن است که پس از کاهش چشمگیر سفارش‌های بانک‌ها در بازار باز هفته گذشته و رسیدن مبلغ استقراض آنها از بانک مرکزی به کف تاریخی خود، رقم وام‌دهی بانک مرکزی به شبکه بانکی از طریق این بازار در هفته بررسی‌شده جهشی نسبی پیدا کرده است.
یک دسته از وام‌های بدون سپرده، وام‌های عمومی هستند که برای تأمین هزینه‌های ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن و همچنین وام‌های دانشجویی به افراد اعطا می‌شوند. این وام‌ها معمولاً شرایط خاصی دارند و برای کمک به افرادی که در مراحل مختلف زندگی نیاز به تأمین مالی دارند، طراحی شده‌اند.
وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی بانک شهر به افرادی تعلق می‌گیرد دارای حداقل سه ماه میانگین حساب در این بانک داشته باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها