شنبه, 14 مهر 1403 2024,October

تکلیف قیمت بنزین روشن شد+ جزییات

12 مهر 1403
تکلیف قیمت بنزین روشن شد+ جزییات

وزیر نفت درباره قیمت آتی بنزین توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش بانک اول محسن پاک نژاد اظهار داشت: این موضوع باید از جنبه‌های مختلف بررسی شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اعلام کرد که برنامه خاصی در این زمینه در دست نیست و تصمیم‌گیری باید در سطح حاکمیتی انجام شود.

پاک نژاد همچنین اشاره کرد که ناترازی انرژی نتیجه سرمایه‌گذاری‌های دیرهنگام بوده و حل آن نیازمند زمان است.

وزیر نفت در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی، اعلام کرد که برنامه خاصی در این زمینه در دست نیست و تصمیم‌گیری باید در سطح حاکمیتی انجام شود.

اخبار مرتبط
جعفری آذر با اشاره به این موضوع که اختصاص سهمیه بنزین به نفر راهکاری موثر برای ایجاد عدالت در توزیع یارانه بنزین است، تصریح کرد: در این طرح، به جای این که سهمیه بنزین به خودرو تعلق بگیرد، افراد از سهمیه یارانه ­ای بنزین بهره­ مند می­ شوند. می­ توانیم مابه­ التفاوت سهمیه بنزین یارانه­ ای و آزاد را به کارت خانوارها واریز کنیم. اجرای طرح سهمیه بنزین به نفر مزیت­ های مختلفی برایمان دارد و به همین دلیل اجرای آن می ­تواند مفید باشد.
لیست ماشین های زیر ۲ میلیارد، بر اساس آخرین قیمت این خودروها در میانه سال ۱۴۰۳ تنظیم شده است و احتمالاً تا اواخر سال نیز قابل استناد باشد. نکته مهم، انتخاب شما برای تهیه بهترین خودروی زیر ۲ میلیارد است. در صورتی که قصد دارید سراغ یک خودروی خانوادگی شیک بروید و اندکی مایه بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌هایی مانند کی ام سی J۷، لاماری ایما یا فیدلیتی نیو را در نظر بگیرید. این خودروها از پیشرانه راضی کننده و فضای جاداری برخوردار بوده و برای مسافرت، قدرت و استقامت کافی را دارند.
شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.
لیزینگ این خودرو از طریق یکی از بانک‌های عامل صادرات، سینا، گردشگری یا ملت انجام می‌شود. موعد تحویل خودروهای تیگو 8 پرو ای و اف ایکس فونیکس 60 روز کاری اعلام شده است. تحویل خودروهای آریزو 8 اکسلنت و آریزو 6 پرو اکسلنت و تیگو 7 پرو ای هم طی 90 روز کاری خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها