یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

سومین ثروتمند جهان راز موفقیت خود را گفت

15 مهر 1403
سومین ثروتمند جهان راز موفقیت خود را گفت

جف بزوس با ۲۰۲ میلیارد دلار ثروت با پادکستر معروف، لکس فریدمن گفت و گو کرد و راز موفقیت خود را گفت.

به گزارش بانک اول، بزوس در مصاحبه با وی گفت آنقدرها که فکر می‌کنید سازنده و خلاق نیستم.

وی افزود صبح‌ها به مدت یک ساعت بدون موبایل قدم زده و در خود غوطه ور می‌شوم.

بزوس تاکید کرد قدم زدن صبحگاهی مهارت تصمیم گیری و بهره وری را بهبود می‌بخشد.

سومین مرد پولدار دنیا گفت شب زود می‌خوابم و زود هم بیدار می‌شوم و بیشتر روزها هم ورزش می‌کنم .

از همه مهمتر روزانه یک ساعت صبح قدم می‌زنم که این کار قدرت تصمیم گیری من را بالا می‌برد به همین خاطر جلسات مهم را ساعت ۱۰ صبح می‌گذارم.

وی افزود من دوست دارم قبل از ناهار جلسات با ضریب هوشی بالا را انجام دهم، زیرا از ساعت ۵ بعدازظهر به بعد نمی‌توانم بیشتر در مورد مسئله فکر کنم و به همه می‌گویم بیایید فردا ساعت ۱۰ صبح دوباره جلسه بگذاریم.

ماریس لوفلر متخصص در درمان اختلالات اضطرابی و استرس می‌گوید عادت یک ساعت صبح با موبایل در رختخواب، آسیب زننده است و افزایش استفاده از صفحه نمایش توانایی یادگیریی، عملکرد حافظه و سلامت روان را کاهش می‌دهد.

اخبار مرتبط
این روزها مردم آرزو دارند شغل پردرآمدی داشته باشند در حالی که خیلی هم به زحمت نیفتاده و دچار استرس نشوند. اما داشتن هر دو مزیت نادر است اما برخی مشاغل این چنین هستند.
بازار طلا و سکه دومین هفته پاییز را با نوسان رفت و برگشتی در سایه «اخبار سیاسی» و «وضعیت بازار‌های مالی جهان» پشت سر گذاشت و به محدوده‌هایی رسید که طی ۵ ماه گذشته پشت آنها نوسان داده بود.
برای اولین بار از اوایل دهه ۹۰، بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت با فهرست ۱۰ ثروتمند برتر جهان خداحافظی و جای خود را به آمانسیو اورتگا واگذاری کرد. بر اساس فهرست میلیاردرهای جهانی فوربس، ثروت لری الیسون ۳۳ میلیارد دلار افزایش یافت و او در جایگاه دوم ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفت.
قطعا آلبرت اینشتین معروف‌ترین نابغه‌ای است که جهان تاکنون به خود دیده است. این فیزیکدان آلمانی یک میراث کامل از خود به جای گذاشت. فهرست بلندبالای دستاورد‌های او جایزه نوبل و عنوان اثرگذارترین فیزیکدان قرن بیستم را برایش به ارمغان آورد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها