یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

خریداران سکه‌های حراجی بخوانند

15 مهر 1403
خریداران سکه‌های حراجی بخوانند

خریداران سکه های حراجی باید بدانند که مهلت واریز وجه برای شرکت در حراج بیستم سکه طلا تا ساعت ۲۳ امشب است.

به گزارش   بانک اول  بیستمین جلسه حراج سکه طلا فردا دوشنبه 16 مهرماه 1403، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

زمان واریز وجه برای شرکت در حراج بیستم که از ساعت 12 روز شنبه 14 مهرماه آغاز شده است، در ساعت 23 امروز یکشنبه 15مهرماه پایان می یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

متقاضیان می توانند صرفا تا ساعت 23 امشب، وجه مورد نیاز را برای شرکت در حراج سکه واریز کنند و در روز حراج امکان واریز وجه و شرکت در حراج وجود ندارد؛ بنابراین متقاضیان بسته به نوع سفارش سکه‌هایی که مورد تقاضای آنها است، در بازه زمانی ذکر شده وجه خود را واریز کنند.

این گزارش حاکی است، از 13 اسفند ماه 1402 تاکنون، 19 حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع 335 هزار و 145 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص 181 هزار و 57 قطعه، نیم سکه 58 هزار و 93 قطعه و تمام سکه 95 هزار و 995 قطعه است.

شرکت در حراج های گذشته منعی برای حضور در حراج بیستم ندارد و اشخاصی که در این حراج شرکت می کنند، می توانند در حراج های بعدی نیز حضور یابند.

گفتنی است، متقاضیان شرکت در حراج های سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، می توانند طی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتیmarket.ice.ir ، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

اخبار مرتبط
در این میان واحد‌های صنفی موظف به صدور فاکتور معتبر رسمی که در آن شماره و تاریخ، نام، نشانی و شماره تماس واحد صنفی، نام خریدار، شرح کالا شامل سایز، وزن دقیق، تعداد، قیمت و مجموع فاکتور، مهر و امضا متصدی واحد صنفی درج شده باشد، هستند.
بازار امروز شاهد افزایش قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
هفت بانک بزرگ وال استریت، از جمله جی‌پی مورگان و بنک آو امریکا (Bank of America)، معتقدند طلا در سال آینده به اوج تاریخی جدیدی خواهد رسید.
مردم باید بدانند متغیرهای کلان اقتصاد همچون نرخ رشد نقدینگی و پایه پولی که از عوامل مهم کنترل نرخ تورم هستند، در مسیر بهبود قرار گرفته است و افزایش فروش نفت نیز دست بازارساز را برای کنترل نرخ‌ها باز گذاشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها