یکشنبه, 15 مهر 1403 2024,October

شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک رسالت

15 مهر 1403
شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک رسالت

بانک رسالت به منظور حمایت از مشتریان خود وام قرض الحسنه با کارمزد دو درصدی را ارائه داده است. سقف این وام به ۴۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش بانک اول، بانک رسالت به مشتریانی که خواب سپرده‌ای به مدت حداقل سه و حداکثر شش ماه تشکیل بدهند، وام ۴۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

۱- دریافت این وام به ضمانت خاصی احتیاج ندارد.

۲- متقاضیان تنها باید رتبه اعتباری خوبی در بانک داشته باشند.

۳- حداکثر زمان بازپرداخت این وام هم با توجه به مدت زمان خواب سپرده تغییر می‌کند.

۴- در واقع اگر میزان سپرده‌گذاری مشتری بیشتر از شش ماه شود، به ازای هر ماه بیشتر، دو ماه به مدت زمان پرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

۵- با در نظر گرفتن میزان وام، کارمزدی دو درصدی و بازپرداخت ۶۰ ماهه، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان خواهد بود.

۶- کل سود تسهیلات ۲۴ میلیون تومان اعلام شده است.

۷- جمع رقم تسهیلات و سود آن هم از ۴۲۴ میلیون تومان بیشتر نیست.

چگونگی افتتاح حساب برای درخواست وام

متقاضی وام نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک رسالت ندارد.

به منظور دریافت این تسهیلات باید همراه بانک رسالت را دانلود و اطلاعات بانکی خود را وارد کنید.

همچنین بعد از وارد کردن اطلاعات و تایید هویت، باید نوع حساب انتخاب و اطلاعات تکمیل شود.

بعد از ورود کامل اطلاعات و انجام اقدامات لازم، در صورت درست بودن تمام تایید نهایی انجام خواهد شد و امکان درخواست برای این وام وجود خواهد داشت.

اگر فرآیند ثبت نام و درخواست این وام را ندارید، می‌توانید امتیاز این تسهیلات را به اقوام درجه یک خود منتقل کنید.

اخبار مرتبط
عدم همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات ساخت یکی از معضلاتی است که باعث شده زمینه برای انصراف بیشتر متقاضیان از پروژه های نهضت ملی مسکن شده است‌.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان از منابع داخلی بنیاد مسکن برای مسکن محرومان در بخش شهری تخصیص یافت، افزود: در تفاهم با سازمان ملی زمین و مسکن ساخت ۵۰ هزار واحد در برنامه بود که از این میزان تاکنون ۱۷ هزار واحد تعیین‌تکلیف شده و در مراحل ساخت قرار گرفته است.
مبلغ وام تحصیلی دانشجویان متأهل حداکثر تا دو برابر مبلغ وام دانشجویان مجرد عادی است و در صورتیکه هر دو زن و مرد دانشجو باشند به هر دو در صورت واجد شرایط بودن وام تحصیلی متأهلی تعلق می‌گیرد
سومین مرحله ثبت نام وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان از روز شنبه 21 مهرماه آغاز خواهد شد. اما شرایط و مدارک موردنیاز برای دریافت این وام چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها