ﺳﻪشنبه, 17 مهر 1403 2024,October

وام مخصوص کارمندان/ بدون ضامن با فیش حقوقی

16 مهر 1403
وام مخصوص کارمندان/ بدون ضامن با فیش حقوقی

طرح تسهیلاتی امید رفاه، ویژه افرادی است که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند.

به گزارش بانک اول  ، بازنشستگان، مستمری‌بگیران و حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران می‌توانند از طریق این طرح، بین دو تا ۳۰ میلیون تومان وام بگیرند. به علاوه، سقف این تسهیلات برای شرکت‌هایی با بانک رفاه همکاری دارند و حقوق خود را از طریق این بانک پرداخت می‌کنند، معادل ۱۰۰ میلیون تومان است.

شرایط دریافت وام امید رفاه


نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است. نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که متقاضیان وام امید رفاه به معرفی ضامن نیاز ندارند و پرداخت این وام با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود.
البته نرخ سود وام ۱۰۰ میلیونی که به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد، 6 درصد است و معرفی ضامن برای دریافت آن الزامی است.


 شرایط بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چیست؟


در صورتی که وام‌گیرنده از بازنشستگان، مستمری‌بگیران یا حقوق‌بگیران بانک رفاه باشد با دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی و مدت‌زمان بازپرداخت 24 ماهه، باید هر ماه یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان قسط پرداخت کند. مجموع اصل وام و سود آن برای این افراد نیز به 31 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.
 

افزون بر آن، اگر وام‌گیرنده از کارمندان شرکت‌های مرتبط به بانک رفاه باشد نیز برای بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیونی با نرخ سود ۶ درصدی، موظف است که هر ماه چهار میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک بپردازد. مجموع کل بازپرداخت این افراد نیز به ۱۰۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان خواهد رسید. /اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان برای کسب اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
وام وامینو به طور کامل غیرحضوری است و از طریق پلتفرم بانکینو ارائه می‌شود. تمامی مراحل دریافت تسهیلات از ثبت‌نام و بارگذاری مدارک تا دریافت وام به صورت آنلاین انجام می‌شود. پس از تایید اعتبارسنجی و دریافت مدارک، مبلغ وام به حساب متقاضی واریز خواهد شد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، وام خود را به سرعت و با کمترین پیچیدگی‌ها دریافت کنند.
براساس طرح سفرکارت مشتریان باید حداقل به میزان 20 درصد از هزینه سفر را خودشان بپردازند. مابقی هزینه مسافرت مشتریان در قالب وام سفر کارت به آژانس پرداخت خواهد شد. بعد از پرداخت مبلغ وام به آژانس مسافرتی، مشتریان تا شش ماه امکان بازپرداخت را خواهند داشت. این وام قرض الحسنه است و وام گیرندگان تنها باید کارمزد چهار درصدی آن را بپردازند.
وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی پست بانک در طرح تسهیلاتی «رحمت 2» بل نرخ سود چهار درصد و حداکثر دوره بازپرداخت 48 ماهه پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها