ﺳﻪشنبه, 17 مهر 1403 2024,October

اطلاعیه مهم سازمان وظیفه/ وام این سربازان قطعی شد

16 مهر 1403
اطلاعیه مهم سازمان وظیفه/ وام این سربازان قطعی شد

مشمولان غیرغایب به مناسبت هفته انتظامی می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات تمدید و تعجیل به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

به گزارش  بانک اول  به نقل از ایرنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا روز دوشنبه ۱۶ مهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به مناسبت هفته انتظامی، مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات تمدید و تعجیل به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان برای کسب اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

هفته فراجا از ۱۳ مهر با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون مدار» آغاز شده است و تا ۱۹ مهر ادامه دارد.

اخبار مرتبط
نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است. نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که متقاضیان وام امید رفاه به معرفی ضامن نیاز ندارند و پرداخت این وام با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود. البته نرخ سود وام ۱۰۰ میلیونی که به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد، 6 درصد است و معرفی ضامن برای دریافت آن الزامی است.
وام وامینو به طور کامل غیرحضوری است و از طریق پلتفرم بانکینو ارائه می‌شود. تمامی مراحل دریافت تسهیلات از ثبت‌نام و بارگذاری مدارک تا دریافت وام به صورت آنلاین انجام می‌شود. پس از تایید اعتبارسنجی و دریافت مدارک، مبلغ وام به حساب متقاضی واریز خواهد شد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، وام خود را به سرعت و با کمترین پیچیدگی‌ها دریافت کنند.
براساس طرح سفرکارت مشتریان باید حداقل به میزان 20 درصد از هزینه سفر را خودشان بپردازند. مابقی هزینه مسافرت مشتریان در قالب وام سفر کارت به آژانس پرداخت خواهد شد. بعد از پرداخت مبلغ وام به آژانس مسافرتی، مشتریان تا شش ماه امکان بازپرداخت را خواهند داشت. این وام قرض الحسنه است و وام گیرندگان تنها باید کارمزد چهار درصدی آن را بپردازند.
وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی پست بانک در طرح تسهیلاتی «رحمت 2» بل نرخ سود چهار درصد و حداکثر دوره بازپرداخت 48 ماهه پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها