ﺳﻪشنبه, 17 مهر 1403 2024,October

مدیران خودرو از زمان عرضه X77 به بازار کشور خبر داد

16 مهر 1403
مدیران خودرو از زمان عرضه X77 به بازار کشور خبر داد

برند ام‌وی‌ام قصد دارد در شش ماه دوم سال از پرچمدار جدید خود رونمایی کند، این مدل ایکس 77 نام دارد و مدلی جدید از سری X ام‌وی‌ام است.

به گزارش بانک اول سری X مدیران خودرو که تحت برند ام‌وی‌ام به بازار عرضه می‌شود شامل مدل‌هایی با امکانات بسیار کاربردی و قیمت رقابتی می‌شود که به همین علت طرفداران بسیار زیادی در بازار دارد. مدل‌های این سری شامل کراس‌اوورهای کامپکت و پرفروشی همچون ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ کراس و ایکس ۵۵ پرو می‌شود. ایکس ۷۷ خودرویی است که از نظر کیفیت و امکانات در صدر این لیست قرار می‌گیرد و مدل‌های مختلف کره‌ای، ژاپنی و اروپایی را به چالش می‌کشد.

طراحی اسپرت، سواری نرم و پرقدرت و امکانات متعدد و جذاب موجب شده تا جوانان و افرادی که به دنبال ارتقا خودرو خود از محصولات داخلی هستند به سراغ این خانواده خودرویی بیایند. اما ایکس ۷۷ خودرویی خواهد بود که به عنوان پرچمدار برند ام‌وی‌ام، تمرکز بیشتری بر روی استحکام و ایمنی خودرو دارد و با طراحی متفاوت، بیشتر مناسب خانواده‌ها خواهد بود.

ام‌وی‌ام به دنبال آن است تا با این خودرو سطح جدیدی از ایمنی را برای محصولات خود تعریف کند، ایکس ۷۷ محصولی است که با بدنه‌ای مستحکم‌تر، ویژگی‌های ایمنی بیشتر و رادارهای متعدد شامل سیستم پیشرفته کمک راننده ADAS به بازار می‌آید. این مدل برای خانواده‌هایی که به دنبال خودرویی قابل اطمینان برای سفرهای شهری و بین شهری هستند انتخابی ایده‌آل است و نگرش ام‌وی‌ام برای تولید خودروهای ایمن و مطمئن را نشان می‌دهد. به زودی اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر می‌شود./ایران جیب

اخبار مرتبط
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ضمن معرفی خودرو جی ۴ به عنوان دومین گزینه برای ناوگان تاکسیرانی، خبر داد که شرکت کرمان موتور در حال انجام مراحل نهایی برای اضافه کردن این خودرو به ناوگان است. وی تأکید کرد که طی دو هفته آینده، جی ۴ با پلاک تاکسی در خیابان‌ها دیده خواهد شد.
شرکت مدیران خودرو از روز گذشته در حال تحویل خودرو جدید فونیکس آریزو ۸ به مشتریان است. قیمت ثبت‌نامی این خودرو در نمایندگی‌های این شرکت ۲٬۱۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان اعلام شده.
طراحی به روز سپرها جلوه ای خاص به ایگل می دهد که از نمای روبرو پانچ های روی سپر برای اولین بار در یک خودروی داخلی مشاهده می گردد و قطعات کرومی تداعی کننده خودرویی عریض تر میباشد.
فعلا تنها نامی خودرو است که به سراغ واردات لکسوس های وارداتی رفته و هنوز خبری از ورود شرکت های دیگر به این رده نیست. البته احتمال آن می رود بحث واردات لکسوس هم مانند تویوتا حالتی چند شرکتی پیدا کند. البته باید دید در آینده روند واردات چگونه رقم خواهد خورد. نکته مهم در مورد لکسوس های جدید وارداتی این است که تمامی این نسخه ها تولید کشور ژاپن هستند. فعلا خبری از لکسوس های تولید چین در سبد واردات جدید نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها