ﺳﻪشنبه, 17 مهر 1403 2024,October

جزییات دریافت وام 300/000/000میلیون تومانی بانک کشاورزی + شرایط بازپرداخت

17 مهر 1403
جزییات دریافت وام 300/000/000میلیون تومانی بانک کشاورزی + شرایط بازپرداخت

وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی با سه نرخ سود 10 درصد، 12 درصد یا 14 درصدی به متقاضیانی که حداقل سه ماه در این بانک سپرده داشته باشند، پرداخت می‌شود.

به گزارش بانک اول مشتریان بانک کشاورزی که دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت مهر ماندگار این بانک هستند، می‌توانند بر اساس مبلغ و مدت سپرده‌گذاری، تا 325 درصد از سرمایه خود و تا سقف 300 میلیون تومان، وام دریافت کنند.

بانک کشاورزی برای این وام، سه نرخ سود 10 درصد، 12 درصد یا 14 درصد تعیین کرده است. حداکثر دوره بازپرداخت این وام نیز 6 ماهه یا 12 ماهه است.

جزئیات وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی

متقاضیان وام طرح مهر ماندگار بانک کشاورزی، باید برای دریافت این تسهیلات، حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند. نسبت مبلغ وام به میزان سپرده، بر اساس مدت بازپرداخت تسهیلات و دوره سپرده‌گذاری تعیین می‌شود که جزئیات آن در جداول زیر نمایش داده شده است.

تسهیلات سرمایه در گردش مهر ماندگار با بازپرداخت ۱۲ ماهه

ردیف

مدت سپرده‌گذاری (ماه)

نرخ تسهیلات

۱۰%

۱۲%

۱۴%

۱

۳ ۷۵% ۹۵%

۱۲۵%

۲

۴ ۱۰۰% ۱۲۵%

۱۶۵%

۳

۵ ۱۲۵% ۱۵۵%

۲۱۰%

۴

۶ ۱۵۰% ۱۸۵%

۲۵۰%

۵

۷ ۱۷۵% ۲۲۰%

۲۹۰%

۶

۸ ۲۰۰% ۲۵۰%

۳۲۵%

تسهیلات سرمایه در گردش مهر ماندگار با بازپرداخت ۶ ماهه

ردیف

مدت سپرده‌گذاری (ماه)

نرخ تسهیلات

۱۰%

۱۲%

۱۴%

۱

۳

۷۵%

۹۵%

۱۲۵%

۲

۴ ۱۰۰% ۱۳۰%

۱۶۰%

۳

۵ ۱۲۵% ۱۶۰%

۱۹۰%

۴

۶ ۱۵۰% ۱۹۰%

۲۳۰%

۵

۷ ۱۷۵% ۲۲۰%

۲۹۰%

۶

۸ ۲۰۰% ۲۵۰%

۳۳۰%

شرایط بازپرداخت اقساط وام مهر ماندگار

هر متقاضی در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12ماهه و نرخ سود 10 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت 26 میلیون و 374 هزار تومان قسط با بانک است. این رقم برای وام با نرخ سود 12 و 14 درصدی نیز به‌ترتیب به 26 میلیون و 654 هزار تومان و 26 میلیون و 936 هزار تومان می‌رسد.

به این ترتیب، رقم کل بازپرداخت وام‌گیرنده در تسهیلات با نرخ سود 12 درصد معادل 316 میلیون و 572 هزار تومان، در نرخ سود 12 درصد معادل 319 میلیون و 930 هزار تومان و در نرخ سود 14 درصد معادل 323 میلیون و 308 هزار تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
وام با سند خودرو سقف مشخصی دارد و فقط به افرادی خاص اعطا می‌شود. در صورت نقص مدارک یا شرایط بانک‌ها از اعطای این تسهیلات خودداری می‌کنند؛ بنابراین قبل از هر اقدامی برای دریافت آن باید درباره شرایط، مدارک و مبلغ وام اطلاعات کافی به دست آورید.
طرح تسهیلاتی امید رفاه، ویژه افرادی است که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند.
در این اطلاعیه آمده است: این دسته از مشمولان برای کسب اطلاعات مربوط به قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است. نکته قابل توجه درباره این تسهیلات آن است که متقاضیان وام امید رفاه به معرفی ضامن نیاز ندارند و پرداخت این وام با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود. البته نرخ سود وام ۱۰۰ میلیونی که به شرکت‌ها تعلق می‌گیرد، 6 درصد است و معرفی ضامن برای دریافت آن الزامی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها