ﺳﻪشنبه, 17 مهر 1403 2024,October

فروش نقد و اقساط خودروی برقی کرمان موتور + جدول و شرایط

17 مهر 1403
فروش نقد و اقساط خودروی برقی کرمان موتور  + جدول و شرایط

شرایط طرح فروش نقد و اقساط خودروی برقی کرمان موتور مهر 1403 اعلام شد.


 
 

به گزارش  بانک اول ؛ شرکت کرمان موتور فروش نقدی و اقساطی خودرو جک J7 برقی را با تخفیف ویژه در مهرماه 1403 از امروز سه شنبه آغاز خواهد کرد.

شرایط طرح فروش خودروی برقی EJ مهر 1403:

فروش نقد و اقساط جک EJ7 با تخفیف ویژه (مهر 1403)

اخبار مرتبط
قیمت پیکاپ T9 در این طرح فروش، ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان اعلام شده است. مبلغ پش پرداخت برای خرید اقساطی پیکاپ اتوماتیک کرمان موتور ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان می باشد و این خودرو در اقساط ۱۲ و یا ۲۴ ماهه به خریداران فروخته خواهد شد. زمان تحویل خودرو پیکاپ اتوماتیک T9 به خریداران ۹۰ روز کاری خواهد بود. و جریمه تاخیر در تحویل خودرو ۳ درصد بصورت ماهانه می باشد.
پیش‌فروش کی‌ام‌سی ایگل بعد دو سال انتظار برای رونمایی از جک J4 ایرانی آغاز می‌شود. کرمان‌موتور، کی‌ام‌سی ایگل را به‌عنوان اولین خودرو بومی از خط تولید روانه بازار می‌کند و متقاضیان می‌توانند به‌دوشکل اقساطی و نقدی برای خرید اقدام کنند.
ام‌وی‌ام به دنبال آن است تا با این خودرو سطح جدیدی از ایمنی را برای محصولات خود تعریف کند، ایکس ۷۷ محصولی است که با بدنه‌ای مستحکم‌تر، ویژگی‌های ایمنی بیشتر و رادارهای متعدد شامل سیستم پیشرفته کمک راننده ADAS به بازار می‌آید.
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ضمن معرفی خودرو جی ۴ به عنوان دومین گزینه برای ناوگان تاکسیرانی، خبر داد که شرکت کرمان موتور در حال انجام مراحل نهایی برای اضافه کردن این خودرو به ناوگان است. وی تأکید کرد که طی دو هفته آینده، جی ۴ با پلاک تاکسی در خیابان‌ها دیده خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها