چهارشنبه, 18 مهر 1403 2024,October

شرایط فروش نقد و اقساطی کی ام سی EJ ۷ با تحویل ۶۰ روزه

18 مهر 1403
شرایط فروش نقد و اقساطی کی ام سی EJ ۷ با تحویل ۶۰ روزه

شرکت کرمان موتور در جدیدترین بخشنامه فروش خود، شرایط فروش ویژه دوم خودروی برقی JAC EJ ۷ را اعلام کرده است.

به گزارش بانک اول ، این طرح فروش که در مهرماه ۱۴۰۳ ارائه شده، شامل دو روش نقدی و اقساطی بوده و از تاریخ ۷ مهرماه آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت. مشتریان می‌توانند این خودرو را با توجه به شرایط و مبالغ مختلف، خریداری کنند.

قیمت نقدی تعیین شده برای این خودرو معادل ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال است. اما در روش اقساطی، امکان خرید این خودرو با پرداخت در سه مرحله فراهم شده است. در مرحله اول، خریداران باید مبلغی معادل ۱۳ میلیارد ریال را پرداخت کنند. این مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت تلقی شده و مرحله دوم و سوم پرداخت‌ها نیز به صورت اقساط در دوره‌های ۱۲ یا ۲۴ ماهه خواهد بود.

در صورت انتخاب دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه، مبلغ اقساط ماهیانه ۶۵۷ میلیون ریال تعیین شده است. همچنین، در صورت تمایل به بازپرداخت اقساط در مدت ۱۲ ماه، خریداران باید ماهانه مبلغ ۹۱۳ میلیون ریال را پرداخت کنند.

سود تسهیلات ارائه شده برای خرید اقساطی خودروی JAC EJ ۷ بر اساس دوره بازپرداخت مشخص می‌شود. برای بازپرداخت در دوره ۱۲ ماهه، سود تسهیلات ۲۰ درصد تعیین شده و برای بازپرداخت ۲۴ ماهه، این میزان به ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

خودروی برقی JAC EJ ۷ در رنگ مشکی متالیک به فروش می‌رسد. طبق اعلام کرمان موتور، تحویل این خودرو با موعد ۶۰ روز کاری پس از تکمیل مراحل پرداخت خواهد بود. این خودرو به صورت آزاد و بدون هیچ گونه محدودیت سند فروخته می‌شود.

تمامی خودرو‌ها به صورت سند آزاد و بدون رهن فروخته می‌شوند و کارت طلایی نیز با توجه به موجودی، به مشتریان ارائه خواهد شد. همچنین، مشتریان باید توجه داشته باشند که مالیات، عوارض و هزینه‌های شماره‌گذاری و بیمه، به عهده خود مشتری بوده و بر اساس نرخ‌های قانونی تعیین و محاسبه می‌شود.

از دیگر شرایط قابل توجه در این طرح، امکان فسخ قرارداد در صورت عدم پرداخت وجه چک‌ها از سوی مشتریان است. همچنین، تمامی اطلاعات دقیق و به‌روز مربوط به این بخشنامه و دیگر محصولات کرمان موتور، در وبسایت این شرکت قابل مشاهده و بررسی است.

جدول شرایط جدید فروش اقساطی کی ام سی EJ ۷ با تحویل ۶۰ روزه ویژه مهر ۱۴۰۳

ارسالی:شرایط فروش نقد و اقساطی کی ام سی EJ ۷ با تحویل ۶۰ روزه + جدول مهر ۱۴۰۳

اخبار مرتبط
نرخنامه پیشنهادی اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در مورد حق الزحمه تشخیص رنگ خودرو از تاریخ ۱۴ مهرماه تا اطلاع ثانوی منتشر شد.
گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار، توزیع مناسب محصولات پرتقاضای خود و همچنین با توجه به ظرفیت ایجاد شده از محل مازاد استفاده نشده از سهمیه جوانی جمعیت،‌ امکان ثبت‌نام خودرو کوییک GXR-L را برای متقاضیان عادی (با ظرفیت محدود) و مطابق با شرایط و محدودیت‌های گذشته از روز دوشنبه (1403/07/23) ساعت 10 صبح آغاز خواهد کرد.
متقاضیان می‌توانند از طریق طریق وب‌سایت https://bahmanleasing.bahman.ir نسبت به ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند. همچنین برای دریافت مشخصات فنی و تصاویر رسمی کشنده بایک می‌توانید به وبسایت گروه بهمن به آدرس https://bahman.ir مراجعه کنید.
شرکت کرمان موتور بخشنامه فروش بک X3 را با تغییرات جدید منتشر کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها