چهارشنبه, 18 مهر 1403 2024,October

هشدار پلیس در خصوص رمزارزها

18 مهر 1403
هشدار پلیس در خصوص رمزارزها

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها گفت: خطر این سرمایه‌گذاری بسیار بالا است یعنی کسی که به این بحث ورود می‌کند باید بداند که ممکن است کل سرمایه‌اش به یغما برود.

به گزارش بانک اول، سرهنگ داوود گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها گفت: ریسک این سرمایه‌گذاری بسیار بالا است یعنی کسی که به این بحث ورود می‌کند باید بداند که ممکن است کل سرمایه‌اش به یغما برود.

وی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی افزود: در این صورت تمام زندگی فرد به یک عدد ۱۰ تا ۱۵ رقمی وابسته شده و تمام سرمایه‌اش تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

بسیاری از مراجعین به پلیس فتا به دلیل نداشتن سواد لازم ساخت «ولت» را به فرد دیگری سپرده‌اند و همان فرد در اولین فرصت «ولت» را خالی کرده و تمام رمز ارزها را به یغما برده است.

اخبار مرتبط
سرمایه‌گذاران خرد باید توجه داشته باشند که فعالیت نهنگ‌ها لزوماً به معنای افزایش قطعی قیمت‌ها در کوتاه‌مدت نیست. همواره باید ریسک‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال را در نظر گرفت و با تحقیق کافی و متناسب با توان مالی خود اقدام به سرمایه‌گذاری کرد.
کریپتوکارنسی‌ها با معرفی راه‌های مختلف درآمدزایی برای سرمایه‌گذاران، بخش بزرگی از جهان مالی را به تسخیر درآورده‌اند. در سال ۲۰۲۴، افراد بیشتری از طریق کسب درآمد غیرفعال، تنوع‌ بخشیدن به پورتفو و آزادی عمل از نظر روش تامین مالی وارد دنیای کریپتو شده‌اند.
در حالی که برخی از میم کوین‌ها شاهد رشد چشمگیری بوده‌اند، بسیاری از سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به پتانسیل بلندمدت آنها محتاط هستند. در این گزارش به بررسی پنج میم کوین برتر می‌پردازیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا این توکن‌ها صرفاً با هیاهو پیش می‌روند یا دارای پتانسیل واقعی هستند.
پکس‌گولد نقش طلا دیجیتال را در بازار کریپتو برعهده دارد. قیمت پکس‌گولد همپای انس جهانی در یک سال گذشته نزدیک ۴۵ درصد رشد داشته و از این حیث خریداران پکس‌گولد نسبت به سرمایه‌گذاران اتریوم، ریپل، کاردانو و شیبااینو جلوتر هستند. ا

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها