جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

هشدار جدید به آن هایی که همستر را دارند!

19 مهر 1403
هشدار جدید به آن هایی که همستر را دارند!

ربات‌هایی مثل همستر خروجی جز سرخوردگی برای جوان‌ها ندارد و عده‌ای هم با تبلیغ و در حوزه صرافی‌ها به این چرخه کاذب کسب درآمد دامن زدند.

به گزارش بانک اول، رییس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه ماهیت ربات همستر فقط برای جذب مخاطب بیشتر بود، تاکید کرد: ربات همستر خروجی جز سرخوردگی برای جوان‌ها ندارد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی روز چهارشنبه تاکید کرد: اصل موضوع این بود که تلگرام از طریق این ربات دنبال جذب مخاطب بیشتری است و البته که هر شبکه‌ای اجتماعی ترفندی خاص برای جذب مشترک بیشتر دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه افرادی به صورت هیجانی و با سودای یک شبه پول دار شدن وقت خود را صرف این ربات کردند و دست آخرم هم بهای بسیار ناچیزی گیر افرادی که شبانه روز وقت خود را در اختیار این ربات گذاشته بودند، آمد.

وی ادامه داد: از یاد نبریم که هیچ کس به صورت مجانی آن هم در فضای مجازی به ما خدماتی نمی‌دهد مگر اینکه به محتوای گوشی و سیستم‌های داخلی دسترسی یابد و مردم ما به ویژه جوان‌ها باید سعه صدر به خرج داده و سواد رسانه‌ای خود را بالا ببرند و در مسیر درست کسب درآمد داشته باشند.

به گفته سرهنگ معظمی گودرزی، ربات‌هایی مثل همستر خروجی جز سرخوردگی برای جوان‌ها ندارد و عده‌ای هم با تبلیغ و در حوزه صرافی‌ها به این چرخه کاذب کسب درآمد دامن زدند.

اخبار مرتبط
در حالی که قیمت اتریوم آماده جبران افت‌های اخیر است، توکن‌های نوظهوری مانند شیبا اینو (SHIB)، یونی‌سواپ (UNI)، پپه (Pepe)، ایموتبل ایکس (IMX) و ورلد کوین (WLD) می‌توانند محرک یک رشد پایدار در بازار باشند.
کیوساکی در نیمه نخست تابستان نیز پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین به علت سقوط بازار به ۳۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید و چند هفته پیش از آن نیز گفته بود که پس از رخ دادن بزرگ‌ترین سقوط در تاریخ بازار، از اواخر سال ۲۰۲۵ یک دوره صعودی بلندمدت آغاز خواهد شد که سال‌ها ادامه خواهد داشت و قیمت بیت کوین به‌راحتی به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید.
قیمت ارز دیجیتال اصلی، بیت‌کوین (BTC)، بار دیگر در مسیر نوسانات قرار گرفت، اما بازهم جذابیت خود را برای سرمایه‌گذاران آشکار کرد و به سطح قیمتی ۶۲ هزار دلاری رسید.
به نظر می‌رسد که بیت‌کوین (BTC) در کوتاه‌مدت به روند نزولی خود ادامه دهد. در این میان، کارشناسان به سه آلت‌کوین نیز اشاره کرده‌اند که فروش آن‌ها تا پیش از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر به نفع معامله‌گران خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها