جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

موافقت نهایی با افزایش حقوق‌ها / رقم جدید حقوق بازنشستگان اعلام شد

21 مهر 1403
موافقت نهایی با افزایش حقوق‌ها / رقم جدید حقوق بازنشستگان اعلام شد

اقدامات لازم برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان به میزان ۳۰ و ۴۰ درصد از مهر ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

به گزارش بانک اول هفته گذشته رئیس مجلس به همراه روسای کمیسیون برنامه و بودجه، کمیسیون اقتصادی مجلس و وزرای مربوطه میهمان رئیس جمهور بودند که در آن موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دولت تصویب شد. پس از ابلاغ آن، سازمان اداری و استخدامی و صندوق‌ها احکام بازنشستگان را صادر خواهند کرد.

پرداخت پاداش بازنشستگان

همچنین فاطمه مهاجرانی در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد: ۴۱ درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ با تلاش های سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.

اخبار مرتبط
به همه مشمولان و واجدان شرایط وام ضروری تعلق نمی‌گیرد؛ عیوضی در این رابطه می‌گوید: معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی یک سایت برای ثبت نام وام دارد که آنجا قرعه‌کشی انجام می‌شود اما بازنشستگانی که در سایتِ کانون‌های بازنشستگی ثبت نام کنند، معمولاً به ترتیب در صف قرار می‌گیرند و به همه براساس لیست و به نوبت، وام تعلق می‌گیرد.
سازمان تامین اجتماعی همزمان با دولت در حوزه بازنشستگان کشوری و لشکری همسان‌سازی را اجرا خواهد کرد که در سال ۱۴۰۳ به ۴۰ درصد می‌رسد.
وام ۳۰ میلیونی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی : برای دریافت این وام، بازنشستگان باید حداقل ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی، سن بین ۵۰ تا ۷۸ سال و عدم بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. بازپرداخت این وام ۲۴ ماهه است و برای ثبت‌نام، به سایت کانون بازنشستگان مراجعه کنید.
جعفر امیرآبادی زاده روز سه شنبه درباره جزئیات این طرح اظهار داشت: بر اساس توافق صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه رفاه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ۲۵ مهرماه جاری می توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال براساس اعتبار سنجی از ۱۴۰۰ فروشگاه‌‍‌های رفاه سراسر کشور به صورت اعتباری خرید کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها