جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

زمان‌بندی پرداخت حقوق مهر ماه بازنشستگان اعلام شد + جدول

21 مهر 1403
زمان‌بندی پرداخت حقوق مهر ماه بازنشستگان اعلام شد + جدول

سازمان تأمین‌ اجتماعی زمان‌بندی پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را اعلام کرد.

به‌ گزارش  بانک اول روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: پرداخت حقوق مهر ماه بازنشستگان از بیست و یکم مهر و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف "الف" شروع می‌شود، آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف "الف" نیز روز ۲۲ مهرماه پرداخت خواهد شد

زمان‌بندی پرداخت حقوق مهر ماه بازنشستگان + جدول

براساس این گزارش، پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان تا آخرین روز این ماه و براساس حروف الفبا، طبق جدول بالا انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌ اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز سی‌ام مهر حقوق خود را دریافت می‌کنند.

اخبار مرتبط
به همه مشمولان و واجدان شرایط وام ضروری تعلق نمی‌گیرد؛ عیوضی در این رابطه می‌گوید: معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی یک سایت برای ثبت نام وام دارد که آنجا قرعه‌کشی انجام می‌شود اما بازنشستگانی که در سایتِ کانون‌های بازنشستگی ثبت نام کنند، معمولاً به ترتیب در صف قرار می‌گیرند و به همه براساس لیست و به نوبت، وام تعلق می‌گیرد.
سازمان تامین اجتماعی همزمان با دولت در حوزه بازنشستگان کشوری و لشکری همسان‌سازی را اجرا خواهد کرد که در سال ۱۴۰۳ به ۴۰ درصد می‌رسد.
وام ۳۰ میلیونی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی : برای دریافت این وام، بازنشستگان باید حداقل ۲۰ سال سابقه بیمه‌پردازی، سن بین ۵۰ تا ۷۸ سال و عدم بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. بازپرداخت این وام ۲۴ ماهه است و برای ثبت‌نام، به سایت کانون بازنشستگان مراجعه کنید.
جعفر امیرآبادی زاده روز سه شنبه درباره جزئیات این طرح اظهار داشت: بر اساس توافق صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه رفاه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ۲۵ مهرماه جاری می توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال براساس اعتبار سنجی از ۱۴۰۰ فروشگاه‌‍‌های رفاه سراسر کشور به صورت اعتباری خرید کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها