جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

امکان دریافت مجدد وام ودیعه مستأجران فراهم شد

22 مهر 1403
امکان دریافت مجدد وام ودیعه مستأجران فراهم شد

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان از امکان پرداخت مجدد تسهیلات ودیعه مسکن به شرط تسویه تسهیلات قبلی خبر داد.

به گزارش بانک اول  مسعود بیات منش با اشاره به اصلاح دستورالعمل اجرایی دریافت مجدد تسهیلات ودیعه مسکن برای واجدان شرایط، اظهار کرد:متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن که پیش‌تر و در سنوات گذشته این تسهیلات را دریافت کرده‌اند با شرط تسویه تسهیلات قبلی امکان دریافت مجدد تسهیلات را خواهند یافت.

وی افزود: شرط پرداخت مجدد تسهیلات مجدد ودیعه مسکن مربوط به متقاضیانی است که در سال‌های 1399 و 1400 تسهیلات ودیعه مسکن را دریافت کرده و تسویه تسهیلات را انجام داده اند. این دسته از متقاضیان با درج گزینه تسویه تسهیلات از طریق شعب بانک عامل این امکان را برای بار دوم خواهند یافت تا نسبت به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند. 

مبلغ وام ودیعه مسکن در تهران 200 میلیون تومان، مراکز استان‌ها 150 میلیون تومان، سایر شهرها 100 میلیون تومان و روستاها 40 میلیون تومان است.

سود تسهیلات ودیعه مسکن 23 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 5 ساله تعیین شده است.

اخبار مرتبط
حداکثر مبلغ وام ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماهه است. مبلغ اقساط ماهانه ۹.۶ میلیون تومان و مجموع پرداختی در پایان دوره ۴۶۴ میلیون تومان است. علاوه بر این، متقاضیان باید ۳.۱ میلیون تومان بابت تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و آبونمان کارت پرداخت کنند. این وام به شکل کارت اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌شود و مشتریان می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت خرید کنند.
سقف این تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان، نرخ سود ۲۳ درصد و مدت بازپرداخت آن نیز ۳۶ ماه تعیین شده است. وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین شامل ۵۶۰ هزارتومان هزینه جانبی بابت تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه می‌شود که وام‌گیرندگان ملزم به پرداخت آن خواهند بود.
بازنشستگانی که در سایتِ کانون‌های بازنشستگی ثبت نام کنند، معمولاً به ترتیب در صف قرار می‌گیرند و به همه براساس لیست و به نوبت، وام تعلق می‌گیرد.
بانک کشاورزی بر اساس رسالت خود در راستای ایجاد امنیت غذایی، طرح تسهیلاتی به نام «بسته گندم» را تدارک دیده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها