جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

سکه ۵۰ میلیون تومان را رد کرد

23 مهر 1403
سکه ۵۰ میلیون تومان را رد کرد

در معاملات امروز قیمت طلا و سکه گران شد به طوری که سکه ۵۰ میلیون تومان را رد کرد و حباب سکه هم متاسفانه در آستانه ورود به کانال ۱۰ میلیونی است.

به گزارش بانک اول ،رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت:امروز قیمت هر اونس طلا با ۳ دلار افزایش به ۲۶۶۰ دلار رسید اما در ایران علیرغم اینکه اونس جهانی تغییر خاصی نداشت قیمت طلا و سکه به دلیل نوسانات نرخ ارز افزایشی شد به طوری که انواع سکه به یک کانال بالاتر صعود کردند این در حالی است که رکود و نبود تقاضا در بازار ادامه دارد.

بذرافشان درباره پیش بینی بازار طلا و سکه گفت: باید دید روند اونس جهانی،نرخ ارز و اخبار سیاسی اقتصادی در خاورمیانه در روزهای آینده به کدام سو می رود.

وی گفت :حباب سکه اکنون ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می باشد و متاسفانه در آستانه ورود به کانال ۱۰ میلیونی است.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با ۸۰۰هزار تومان افزایش،قیمت سکه طرح قدیم با ۷۰۰ هزار تومان افزایش ، قیمت نیم سکه با ۳۵۰ هزار تومان افزایش و قیمت ربع سکه با ۴۰۰ هزار تمان افزایش، قیمت سکه های بانک مرکزی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش ، هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته داد و ستد می شود.

قیمت طلا و سکه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ در بازار ایران به شرح جدول زیر به تومان می باشد

سکه بهار آزادی طرح جدید ۵۰/۲۵۰/۰۰۰
سکه بهار ازادی طرح قدیم ۴۴/۲۰۰/۰۰۰
سکه نیم بهار آزادی ۲۷/۰۵۰/۰۰۰
سکه ربع بهار آزادی ۱۸/۰۰۰/۰۰۰
سکه گرمی ۸/۲۰۰/۰۰۰
مظنه تهران ۱۷/۸۹۵/۰۰۰
هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴/۱۳۱/۱۰۰
اونس جهانی ۲۶۶

اخبار مرتبط
عضو هیئت علمی دانشگاه مفید تصریح کرد: طبق آمار‌ها صادرات نفت ایران نسبت به سه سال گذشته چندین برابر شده است، همچنین براساس اعلام گمرک، تراز تجاری کشور با احتساب نفت به مثبت ۱۷ میلیارد دلار رسیده است، بنابراین افزایش درآمد‌های ارزی به ثبات بازار ارز کمک خواهد کرد.
متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز دوشنبه 19 شهریورماه، در چهل و نهمین حراج این مرکز شرکت کنند.
چهل و سومین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز سه‌شنبه 23 مردادماه 1403 برگزار خواهد شد. این حراج از ساعت 12 الی 16 در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.
در همین راستا علی صادقین، کارشناس اقتصادی، تا برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید بازار آرامی را برای دلار پیش‌بینی کرد و به تجارت‌نیوز گفت: «با پیروزی مسعود پزشکیان و با توجه به برنامه‌ها و تیم اقتصادی احتمالی ایشان، به نظر می‌رسد تا مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید، روند نسبتاً باثباتی در بازارهای ارز و طلا داشته باشیم.»

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها