جمعه, 27 مهر 1403 2024,October

قیمت نهایی دو خودروی جدید اکستریم در ایران اعلام شد

26 مهر 1403
 قیمت نهایی دو خودروی جدید اکستریم در ایران اعلام شد

به گزارش بانک اول امروز پنجشنبه قیمت قطعی خودروهای اکستریم LX و اکستریم TLX با احتساب کلیه هزینه های جانبی از سوی شرکت مدیران خودرو ویژه مهر 1403اعلام شد.

اکستریم LX :
قیمت : 2,360,000,000 تومان

اکستریم TXL :
قیمت : 3,226,700,000 تومان

اخبار مرتبط
متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشمول ضوابط خرید نکردن ۴۸ ماه گذشته در طرح‌های عادی و داشتن پلاک فعال نیستند لذا، مادران مشمول این قانون، حق انتخاب یک خودرو را دارند، اما کسانی که قبلا با استفاده از این قانون یک دستگاه خودرو از خودروسازان دریافت کرده باشند امکان دریافت مجدد خودرو ندارند.
آن دسته از متقاضیانی که در نوبت دوم عرضه لاماری ایما در سامانه شرکت کرده و ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند، برحسب اولویت از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ مهرماه تا پایان روز یکشنبه، ۲۹/ ۰۷/ ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به آدرس sales.lamari.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.
متقاضيان طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت ،مشمول ضوابط عدم خريد 48 ماه گذشته در طرحهاي عادي و عدم برخورداري از پلاك فعال نيستند لذا مطابق قانون فوق ، مادران مشمول اين قانون، حق انتخاب يك خودرو را دارند و كساني كه قبلا با استفاده از اين قانون يك دستگاه خودرو از خودروسازان دريافت نموده باشند امكان دريافت مجدد خودرو ندارند.
آشنایی با راهکارهای افزایش عمر باتری ماشین کمک می‌کند تا بتوانید متوسط عمر یکی از مهم‌ترین اجزای خودروی خود را بالاتر ببرید. همان‌گونه که می‌دانید چیزی بین 2 الی 3 سال متوسط عمر مفید باتری خودرو است. در عین حال باتری‌‌هایی که امروزه با تکنولوژی‌ های روز روانه بازار می‌شوند، می‌توانند طول عمر بالاتری داشته باشند. با این وجود استفاده غیر اصولی شما گاهی اوقات سبب می‌شود که باتری خودرو عمر مفید کمتری از زمان مورد نظر داشته باشد. برای افزایش عمر باتری ماشین، مراقبت صحیح از آن حائز اهمیت است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها