شنبه, 28 مهر 1403 2024,October

تمدید وام حوزه سلامت بانک رفاه

28 مهر 1403
تمدید وام حوزه سلامت بانک رفاه

در راستای تداوم روند ارائه خدمات مطلوب و متمایز در شبکه بانکی و با هدف حمایت از حوزه سلامت کشور، طرح وام “جهش مهر سلامت” بانک رفاه تمدید شد.

به گزارش بانک اول ، تسهیلات تخصیصی این طرح (تجاری و خرد) در قالب عقود مرابحه و اجاره به شرط تملیک، اعطا می‌شود.

چه کسانی می توانند از این طرح بهره مند شوند؟

تخصیص تسهیلات به جامعه پزشکی و پیراپزشکی کشور، اعضای هیئت علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، پرستاران و کارکنان شاغل تمام وقت در مراکز درمانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین داروخانه ها امکان پذیر گردیده است.

نرخ تسهیلات چقدر است؟

نرخ تسهیلات در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

اخبار مرتبط
وام‌های صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شوند. که بر این اساس شرایط و مبالغ متفاوتی دارند. در این راستا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی(کارشناسی-کارشناسی ارشد- دکتری) می‌توانند در ابتدای هر ترم از مجموعه‌های وام‌های دانشجویی این دانشگاه بهره مند شوند.
ثبت‌نام مرحله سوم وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲۲ مهر آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۳ آبان ادامه دارد. کانون تأمین اجتماعی اعلام کرده است که برای ثبت‌نام نیازی به حضور حضوری بازنشستگان نیست.
در این طرح از محل واریزی پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش یک سپرده بلند مدت 17 درصدی برای این عزیزان افتتاح می گردد و بلا فاصله وامی تا سقف 300 میلیون تومان با نرخ سود 16 درصدی و اقساط 48 ماهه به آنان پرداخت می گردد. در این صورت مشتری می تواند هم یود سپرده خود را دریافت کند و هم وام 16 درصدی
حداکثر مبلغ وام ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماهه است. مبلغ اقساط ماهانه ۹.۶ میلیون تومان و مجموع پرداختی در پایان دوره ۴۶۴ میلیون تومان است. علاوه بر این، متقاضیان باید ۳.۱ میلیون تومان بابت تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و آبونمان کارت پرداخت کنند. این وام به شکل کارت اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان ارائه می‌شود و مشتریان می‌توانند از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت خرید کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها