شنبه, 28 مهر 1403 2024,October

مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن اعلام شد + شرایط

28 مهر 1403
مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن اعلام شد + شرایط

درحالی بانک مسکن از فراهم کردن امکان پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی مرابحه عام خبر داده که در بازپرداخت ۱۲ ماهه این وام اقساط ۲۸.۲ میلیون تومان است.

به گزارش  بانک اول ،بانک مسکن اعلام کرده با هدف حمایت از شرکت‌ها و سازمان‌ها، طرح «کارگشا» را توسعه داده و به کارکنان معرفی‌شده از سوی این نهادها، تسهیلات مرابحه عام تا سقف 300 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

در این طرح، اشخاص حقیقی و حقوقی ابتدا باید حساب اصلی کارگشا را در بانک افتتاح کرده و سپس می‌توانند کارکنان خود را برای افتتاح حساب تبعی معرفی کنند. این حساب‌ها به‌عنوان معیار محاسبه امتیاز برای دریافت تسهیلات استفاده می‌شوند.

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب اصلی 10 میلیون تومان و برای حساب تبعی 50 هزار تومان است. تسهیلات در صورت بازپرداخت 12 ماهه، معادل 1.5 برابر متوسط موجودی ماهانه و در صورت بازپرداخت تا 18 ماه، معادل یک برابر متوسط موجودی ماهانه محاسبه می‌شود. نرخ سود این تسهیلات نیز 23 درصد سالانه تعیین شده است.

 به فرض این‌که متقاضی موفق به دریافت سقف وام مذکور یعنی 300 میلیون تومان شود باید در بازپرداخت 36 ماهه، قسط حدود 11.6 میلیون تومان پرداخت کند. سود این وام حدود 118 میلیون و کل بازپرداخت وام‌گیرنده در ماه 12 سال سوم حدود 418 میلیون تومان خواهد بود.

در بازپرداخت 12 ماهه وام 300 میلیون تومانی،‌ اقساط حدود 28 میلیون و 220 هزار تومان و سود آن حدود 39 میلیون تومان است. در بازپرداخت 18 ماهه نیز اقساط حدود 19.9 میلیون و سود وام حدود 57.5 میلیون تومان خواهد بود./تسنیم

اخبار مرتبط
بانک مرکزی اخیراً از اختصاص منابع جدید به ۷ بانک برای تسریع در پرداخت این تسهیلات خبر داده است؛ بانک مرکزی با اختصاص منابع جدید به ۷ بانک منتخب صادرات ایران، رفاه کارگران، ملی ایران، تجارت، سپه، پست بانک ایران و ملت قصد دارد طی سه ماه آینده شرایط پرداخت حداقل ۱۵۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۱۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری را فراهم کند.
وام‌های صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شوند. که بر این اساس شرایط و مبالغ متفاوتی دارند. در این راستا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع تحصیلی(کارشناسی-کارشناسی ارشد- دکتری) می‌توانند در ابتدای هر ترم از مجموعه‌های وام‌های دانشجویی این دانشگاه بهره مند شوند.
ثبت‌نام مرحله سوم وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲۲ مهر آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۳ آبان ادامه دارد. کانون تأمین اجتماعی اعلام کرده است که برای ثبت‌نام نیازی به حضور حضوری بازنشستگان نیست.
تخصیص تسهیلات به جامعه پزشکی و پیراپزشکی کشور، اعضای هیئت علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، پرستاران و کارکنان شاغل تمام وقت در مراکز درمانی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین داروخانه ها امکان پذیر گردیده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها