ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

حراج حضوری شمش طلا امروز ۲۹ مهر برگزار می‌شود +جزئیات

29 مهر 1403
حراج حضوری شمش طلا امروز ۲۹ مهر برگزار می‌شود +جزئیات

شصتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش بانک اول متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می توانستند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت 24 روز شنبه 28 مهرماه، در شصتمین حراج این مرکز شرکت کنند.

این حراج از ساعت 12 الی 16 امروز در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

روز گذشته سخنگوی مرکز مبادله گفته بود: در 59 حراج شمش طلا مرکز مبادله ایران بیش از 11 هزار کیلوگرم شمش مورد معامله قرار گرفته است که در نتیجه آن بیش از 49.7 هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شده است.

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
متقاضیان جهت دریافت سکه، به جدول زمانی تحویل سکه توجه داشته باشند. زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه طلا از 9 آبان‌ماه آغاز و تا 16 آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می شود. هزینه تحویل 30 هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.
یکی از سکه فروش های خیابان فردوسی به خبرنگار تسنیم گفت: البته هنوز خبر به صورت کامل در بازار پخش نشده ولی تا همین به صورت محسوس می توان تغییر روند قیمتی را مشاهده کرد. او می گوید: با اعلام این خبر و سیاست جدید بانک مرکزی، از فردا به احتمال زیاد شدت کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه بیشتر خواهد شد.
اشخاصی که طی بازه زمانی 20 تا 27 آبان ماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا 50 هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می شود؛ این هزینه شامل روزهای تعطیل نیز خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها