ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

پرداخت مستمری بازنشستگان برمبنای احکام جدید

29 مهر 1403
پرداخت مستمری بازنشستگان برمبنای احکام جدید

سازمان برنامه و بودجه از آغاز صدور احکام جدید حقوقی بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش بانک اول  سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به اهمیت بالای موضوع معیشت بازنشستگان عزیز و در اولویت قرار داشتن اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان برای دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور، اجرای این قانون به‌زودی از طریق صدور احکام و پرداخت مطالبات بازنشستگان، سرعت می‌گیرد.»

سازمان برنامه و بودجه همچنین از آغاز صدور احکام جدید حقوقی بازنشستگان در صندوق‌های بازنشستگی در اسرع وقت خبر داد و نوشت: «انتظار می‌رود با توجه به تأمین منابع مورد نیاز و طراحی سازوکار‌های عملیاتی مورد نیاز، به زودی و پس از صدور احکام جدید در دستگاه‌های اجرایی، پرداخت مستمری بازنشستگان بر مبنای احکام جدید صورت گیرد.»

اخبار مرتبط
جدول فرمول افزایش حقوق بازنشستگان امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ منتشر شد. در ادامه جدول اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خرداد ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید. شایان ذکر است این جدول مختص کارگران تامین اجتماعی نیست و بازنشستگان تامین اجتماعی را نیز شامل می‌شود.
معاون سازمان اداری و استخدامی جزئیات مصوبه دولت برای اجرای متناسب‌سازی‌ حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. به گفته وی، امسال حداقل رقم افزایش حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان خواهد بود.
رنجبر تاکید کرد:‌ همچنین مقرر شد معوقات حقوقی بازنشستگان در صورت تامین منابع نیز در ماه آبان پرداخت شود اما اگر تامین منابع صورت نگرفت، در اولین فرصت و با تامین منابع، معوقات حقوق بازنشستگان پرداخت شود.
محسن تقیانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با مهر درباره ثبت نام وام بازنشستگان اظهارداشت: ثبت نام تسهیلات از سوی سازمان تأمین اجتماعی به کانون‌های بازنشستگی واگذار شده است، عمدتاً مراجعات مردمی برای این موضوع زیاد است و اکثر کانون‌ها به ویژه در تهران به اسامی از قبل ثبت نام اکتفا کرده اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها