ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

بانک مرکزی سکه‌های جدید می فروشد

30 مهر 1403
بانک مرکزی سکه‌های جدید می فروشد

با توجه به ملاحظات قانونی و طبق برنامه‌ریزی بانک مرکزی، بزودی انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال تولید و عرضه می‌شود.

به گزارش بانک اول  با توجه به ملاحظات قانونی و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در بانک مرکزی، بزودی انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال تولید و عرضه می‌شود.

از این پس روز‌ها و میزان عرضه و فروش سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزایش یافته و معاملات حراج انواع سکه در سه روز در هفته (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

با توجه به افزایش قیمت انس جهانی طلا و از طرف دیگر تشدید معاملات سفته بازی طلا، نرخ موجود سکه در بازار شدید حبابی است و احتمال ریزش آن وجود دارد.

لذا به مردم عزیز توصیه می‌شود در صورت نیاز خرید خود را از طریق مرکز مبادله ارز و طلا انجام دهند./بنکر

اخبار مرتبط
سام‌زاده اظهار داشت: چین نیز می‌خواهد راه روسیه همسو شود؛ یعنی این کشور هم قصد دارد دلار را از مبادلات خارجی خود حذف کند و به جای دلار، یوان را به عنوان پشتوانه ارز ملی خود تقویت کند که این موضوع نیز در افزایش طلای جهانی بی‌تاثیر نیست.
مرکز آزمون جهاددانشگاهی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد نتایج نهایی آزمون استخدامی بانک توسعه صادرات ایران مشخص شده است. بر این اساس، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir در قسمت پروفایل خود در بخش اعلام نتایج نهایی، کارنامه نهایی خود را مشاهده نمایند.
آزمون استخدامی بانک شهر با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز این بانک در شهرهای تهران، یزد، اهواز، مشهد، بندرعباس، قم، شیراز، کرمانشاه، ساری و قزوین برگزار شد.
بانک رفاه کارگران از میان افراد واجد شرایط برای مشاغل تخصصی برنامه نویس و امنیت فناوری اطلاعات به منظور اشتغال در ادارات مرکزی بانک در شهر تهران از طریق فراخوان، ارسال رزومه، انجام مصاحبه تخصصی-روانشناختی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمی و روحی، به صورت قراردادی (مزایا شامل بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی)، دعوت به همکاری می کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات