چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

احکام جدید بازنشستگان کشوری در سامانه بارگذاری شد

02 آبان 1403
 احکام جدید بازنشستگان کشوری در سامانه بارگذاری شد

 احکام جدید همسان‌سازی در سایت صندوق بازنشستگی کشوری و سامانه صبا بارگذاری شده است؛ بازنشستگان کشوری می‌توانند با وارد کردن سه گزینه (کد ملی و دفتر کل و شماره حساب بانک صادرات) احکام همسان سازی خود را مشاهده و یا دریافت نمائید.

به گزارش بانک اول با این حال تعدادی از بازنشستگان می‌گویند: از شب گذشته تا کنون نتوانسته‌اند این احکام را دریافت کنند و هرچه تلاش کرده‌اند با قطعی یا خطای سایت روبرو شده‌اند؛ پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که ترافیک سنگین و تقاضای بالای بازنشستگان برای ورود به سایت و دریافت احکام، سامانه صبا را با اختلال مواجه کرده است.

ظاهراً بازنشستگان باید برای دریافت احکام همسان‌سازی کمی صبر داشته باشند.

اخبار مرتبط
سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه‌ای از آغاز پرداخت 40 درصدی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بر اساس اقلام جدید از این ماه خبر داد.
براساس بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۴، حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران، مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۴ به میزان ۲۰ درصد ‌افزایش می‌یابد.
جدول فرمول افزایش حقوق بازنشستگان امروز سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ منتشر شد. در ادامه جدول اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خرداد ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید. شایان ذکر است این جدول مختص کارگران تامین اجتماعی نیست و بازنشستگان تامین اجتماعی را نیز شامل می‌شود.
معاون سازمان اداری و استخدامی جزئیات مصوبه دولت برای اجرای متناسب‌سازی‌ حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. به گفته وی، امسال حداقل رقم افزایش حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها