چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

وعده دولت برای کاهش قیمت طلا و سکه! / طلا بخریم یا نه؟

02 آبان 1403
وعده دولت برای کاهش قیمت طلا و سکه! / طلا بخریم یا نه؟

امروز قیمت طلا و دلار در بازار دوباره بالا رفت. سخنگوی دولت از تلاش دولت برای بازگشت ثبات به بازار طلا خبر داد.

به گزارش بانک اول  مهاجرانی، سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت درباره افزایش قیمت‌ طلا گفت: قسمتی از افزایش قیمت سکه و طلا و دلار ناشی از نوسانات جهانی است؛ انس جهانی طلا بالا رفته است.

آیا قیمت سکه حباب دارد؟

مهاجرانی همچنین توضیح داد: طبق گفته رئیس بانک مرکزی، شاهد یک حباب در حوزه سکه هستیم. دولت دارد تلاش می کند با سیاست‌هایی که بانک مرکزی معمولا اتخاذ می‌کند این موضوع را مدیریت کند.

بازار طلا در انتظار ثبات

مهاجرانی همچنین تاکید کرد: مردم بدانند که دولت همه تلاش خود را به کار گرفته است و دچار مشکل جدی هم در این زمینه نیست؛ با وجود اینکه شرایط منطقه در شرایط ویژه ای قرار دارد. امیدواریم هر چه زودتر ثبات به بازار طلا برگردد./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
سکه‌های پارسیان به‌عنوان سکه‌های طلا شناخته می‌شوند که به‌عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری و هدیه‌دادن محبوبیت دارند.
شایان ذکر است، خریدار موظف است در هنگام دریافت سکه طلای خریداری‌شده از شعبه انتخاب‏ شده در سامانه، به ازای هر قطعه سکه طلا (اعم از سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه) مبلغ 300 هزار ریال به عنوان هزینه تحویل به شعبه بانک عامل پرداخت کند.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
با تصمیم بانک مرکزی از هفته جاری، روزهای حراج هفتگی سکه به سه روز افزایش یافت و زین پس حراج های سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در مرکز مبادله برگزار خواهد شد. برهمین اساس نیز بیست و پنجمین جلسه حراج سکه طلا امروز چهارشنبه مورخ ۲ آبان ماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها