چهارشنبه, 2 آبان 1403 2024,October

تشریح نحوه خرید ارز مسافرتی از شعب بانک ملت| اینفوگرافیک

02 آبان 1403
تشریح نحوه خرید ارز مسافرتی از شعب بانک ملت| اینفوگرافیک

به گزارش بانک اول مراحل خرید ارز مسافرتی در بانک ملت به صورت حضوری و غیرحضوری در قالب یک اینفوگرافیک تشریح شد.

  اینفوگرافی طراحی شده مراحل خرید ارز مسافرتی را از طریق سامانه مگابانک به صورت غیرحضوری و حضوری از طریق مراجعه به شعبه تا دریافت ارز در فرودگاه امام خمینی (ره) را مشخص کرده است.

اخبار مرتبط
اسامی برندگان خوش شانس 1001 جایزه 250 میلیون تومانی سی و هفتمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت اعلام شد.
:در حال حاضر باتوجه به تعداد زیاد جایگاه های سوخت در طول مسیر اقدامات خاصی انجام نمی شود ولی ظرفیت جایگاه های مذکور با اولویت رفع نواقص سامانه در دستور کار است.
«آرمین خوشوقتی» کارشناس ارشد حقوق و روابط کار، در این رابطه با تاکید بر محوریت رای اخیر هیات عمومی دیوان عدالت اداری به ایلنا می‌گوید: در خصوص معافیت‌های مالیاتیِ حقوق کارگران مشمول قانون کار، بارها هیات عمومی دیوان عدالت اداری رای صادر کرده و هر بار مزایای به تبع شاغل را از شمول مالیات خارج کرده است اما متاسفانه سازمان امور مالیاتی با جابجا کردن نقطه‌ها و گیومه‌ها دائماً تلاش دارد از این بخش از حقوق کارگران زحمتکش مالیات کسر کند.
با آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه وزارت صمت، متقاضیان می توانند از طریق خدمت حساب وکالتی بانک ملت، به صورت حضوری و غیرحضوری نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها