شنبه, 5 آبان 1403 2024,October

وام 3000/000/000 تومانی بانک صادرات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

05 آبان 1403
وام 3000/000/000 تومانی بانک صادرات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

اشخاص حقوقی، شرکت‌ها و ارگان‌ها می‌توانند با ارائه جواز و پروانه کسب، وام سه میلیارد تومانی بانک صادرات را با نرخ سود 23 درصد دریافت کنند.

به گزارش بانک اول، بانک صادرات در طرح تسهیلاتی تیمچه به متقاضیان واجد شرایط تا 250 درصد موجودی سپرده‌شان تسهیلات می‌دهد. در این طرح، بانک صادرات به متقاضیان واجد شرایط حداقل 250 میلیون تومان و حداکثر سه میلیارد تومان وام اختصاص می‌دهد. وام‌گیرندگان ملزم به بازپرداخت تسهیلات تیمچه در بازه زمانی دو تا 6 ماهه هستند.

شرایط دریافت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات

شرکت‌ها و ارگان‌ها برای دریافت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات ملزم به ارائه پروانه و جواز کسب به بانک هستند. همچنین متقاضیان واجد شرایط باید حداقل مبلغ 100 میلیون تومان سپرده به مدت سه ماه در حساب قرض‌الحسنه خود داشته باشند. به علاوه افرادی که دارای چک برگشتی و بدهی به بانک هستند، نمی‌توانند وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات را دریافت کنند.

اگر متقاضی تا پایان دوره بازپرداخت تسهیلات که حداکثر 6 ماهه است موجودی سپرده خود را حفظ کند، می‌تواند تا 350 درصد از سپرده موجود را تسهیلات دریافت کند. همچنین در صورتی که تا پایان 9 ماه و 12 ماه نیز موجودی حساب متقاضی 100 میلیون تومان باشد، به‌ترتیب تا 450 و 550 درصد از سپرده موجود در حساب، تسهیلات دریافت می‌کند.

نحوه بازپرداخت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات

متقاضیانی که موفق به دریافت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات می‌شوند ملزم به بازپرداخت این وام در مدت‌زمان دو تا 6 ماهه با نرخ سود 23 درصد هستند. وام‌گیرندگانی که در مدت‌زمان 6 ماهه اقدام به بازپرداخت تسهیلات تا سقف سه میلیارد تومان می‌کنند، باید ماهانه 534 میلیون و 72 هزار تومان به بانک بپردازند.

در مجموع رقم وام و سود تسهیلات تیمچه بانک صادرات با محاسبه سقف سه میلیارد تومان پرداختی از سمت بانک، مبلغ سه میلیارد و 204 میلیون تومان است. شایان ذکر است متقاضیان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی ملزم به پرداخت 100 هزار تومان به بانک هستند.

اخبار مرتبط
هم اکنون متقاضیان راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی می‌توانند در رشته‌های مصوب مشاغل خانگی در رشته‌های صنایع دستی، فرهنگی و هنری، امور تولیدات دامی، شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی و کشاورزی به فعالیت بپردازند.به منظور تسهیل صدور مجوز کسب وکار خانگی رشته‌های مشاغل خانگی به دو گروه ثبت محور و مجوز محور تقسیم شده‌اند که در سامانه مذکور برای عموم مردم قابل مشاهده است.
معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: ۳۶۲ فقره وام ازدواج به دانشجویان واجد شرایط از ابتدای سال جاری تاکنون اعطا شده که در مجموع مبلغ ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام ازدواج به دانشجویان پرداخت شده است.
متقاضیان وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید سپرده افتتاح کنند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه داشته باشند. داشتن ضامن رسمی از ضمانت‌های دریافت این وام است. این وام با کارمزد و بدون کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود. وام گیرندگان بعد از دریافت تسهیلات، تا 36 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند. لازم به ذکر است که مشتریان در صورت عدم تمایل به دریافت این وام و انصراف، می‌توانند امتیاز آن را به اشخاص حقیقی درجه یک و دیگر افراد انتقال بدهند.
“مفتوح بودن حساب مرتبط با طرح امید رفاه در تاریخ پرداخت تسهیلات و عدم انسداد آن تا سررسید تسهیلات مرتبط با طرح”، “تکمیل حق عضویت های ماهیانه معوق طرح در حساب مربوطه قبل از اعطای تسهیلات” و “انسداد حق عضویت های دریافت شده در بازه زمانی ۱۳ ماهه ابتدایی عضویت در طرح، تا پایان تسویه تسهیلات”، به عنوان شرایط و الزامات اعطای تسهیلات طرح “امید رفاه” در نظر گرفته شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها