شنبه, 5 آبان 1403 2024,October

بانک کشاورزی «تمبر مالیاتی الکترونیک» را کلید زد

05 آبان 1403
بانک کشاورزی «تمبر مالیاتی الکترونیک» را کلید زد

بانک کشاورزی نخستین بانک در کشور است که در راستای ایجاد و تقویت دولت الکترونیک و ارائه استاندارد خدمات بانکی غیر حضوری، سرویس «تمبر مالیاتی الکترونیک» را به طور کامل در تمام شعب خود پیاده سازی کرد.

به گزارش بانک اول ، بر اساس الزامات وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور شکل گیری طرح جامع مالیاتی، حذف تمبر مالیاتی کاغذی و یکپارچه سازی فرایندهای ابطال آن در شبکه بانکی، سرویس «تمبر مالیاتی الکترونیک» به عنوان پیش نیاز ارائه استاندارد خدمات بانکی غیر حضوری، برای اولین بار در شعب بانک کشاورزی پیاده سازی و عملیاتی شده است.

شایان ذکر است، به منظور تحقق استانداردهای دولت الکترونیک، یکپارچگی عملیات نهادهای مالی و رعایت حقوق شهروندان، ارائه خدمات غیر حضوری بانکی از جمله افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات، صدور سفته و برات الکترونیک و … منوط به ابطال تمبر مالیاتی الکترونیک به جای تمبر مالیاتی کاغذی است.

این گزارش می افزاید، پیشتازی بانک کشاورزی در اجرای سامانه «تمبر مالیاتی الکترونیک» در راستای تحقق سند تحول دیجیتال بانک، شفافیت، سلامت و امنیت ارائه خدمات مالی، همگامی با تحولات دولت الکترونیک و جلب رضایت مشتریان صورت گرفته است.

اخبار مرتبط
همچنین پذیرندگان نیز می توانند با بهره گیری از جامعه بزرگ دارندگان کیف پول دیجیتال نوینکست نسبت به توسعه بازار خود اقدام و از امکانات این کیف پول برای افزایش مشتریان خود بهره گیرند.
بانک اول - سرپرست بانک کشاورزی از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری دو میلیارد ریال و نرخ سود ۱۰ درصد خبر داد.
بانک اول - مدت زمان اعتبار کلیه کارت های بانک کشاورزی با تاریخ انقضای فروردین ، اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱ به مدت یکسال تمدید می شود.
تاریخچه بانک کشاورزی

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها