شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

هوش مصنوعی

دو روی سکه هوش مصنوعی در گزارش سال ۲۰۲۴ دانشگاه استنفورد
بسیار در مورد تکامل باورنکردنی هوش مصنوعی از نظر عملکرد آن در برابر انسان صحبت می‌شود. تقریباً در سراسر جهان، هوش مصنوعی در طیف وسیعی از وظایف مبتنی بر عملکرد از انسان پیشی گرفته است که نیاز به توسعه معیارهای جدید و چالش برانگیزتر دارد. مسلماً این درجه از توسعه را می‌توان با برچسب «خوب» طبقه‌بندی کرد، اما این گزارش به روی دیگر سکه در مورد تکامل سریع هوش مصنوعی می‌پردازد.
چطور از هوش مصنوعی گوگل استفاده کنیم؟
ویژگی‌های مختلف جمنای رایگان مانند پردازش تصاویر و تولید متن در Gemini Advanced پیشرفته‌تر و جامع‌تر می‌شوند و تجربه‌ی استفاده از هوش مصنوعی چندوجهی با قابلیت‌های پیشرفته را به کاربر منتقل می‌کنند.
هوش مصنوعی: ناجی جدید کره زمین؟
تحلیل نقش هوش مصنوعی در پیش‌بینی و مدل‌سازی تغییرات اقلیمی و اثرات آن بر سیاره زمین در رویدادهای شدید آب‌وهوایی از اهمیت بالایی برخوردار است. هوش مصنوعی از شبکه‌های مختلف استفاده می‌کند که بر روی پیش‌بینی‌های آب‌وهوای جهانی آموزش ببیند تا مشکلات را در مدل‌های آب‌وهوای فعلی تصحیح کنند.
این شغل ها به زودی منقرض می شوند
روزنامه دیلی میل در مصاحبه با کارشناسان هوش مصنوعی و روسای شرکت‌های مربوط به فناوری‌های هوش مصنوعی نوشته است که ممکن است در سال‌های آینده مشاغل زیر منقرض شوند.
 این سامانه هویت شما را با هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد!
هاشم کارگر در تشریح سامانه احراز هویت دیجیتال ایرانیان، گفت: موضوع احراز هویت توسط سازمان ثبت احوال در کشور انجام می شود. سامانه احراز هویت دیجیتال ایرانیان نیز اقدام بزرگی بود که با هدف گسترش احراز هویت به ویژه در بخش های خصوصی مدنظر قرار گرفت و آغاز به کار کرد.
صف‌آرایی هنرمندان نامدار موسیقی علیه هوش مصنوعی
در نامه‌ی اعتراضی هنرمندان علیه هوش مصنوعی آمده است: «هوش مصنوعی درصورتی‌که غیرمسئولانه استفاده شود، تهدید بزرگی برای توانایی ما در محافظت از حریم خصوصی، هویت، موسیقی و معیشت‌مان ایجاد می‌کند. برخی شرکت‌های بزرگ، بدون اجازه، از آثار ما برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. این موضوع برای بسیاری از موسیقی‌دانان، هنرمندان و ترانه‌سراهایی که تلاش می‌کنند امرار معاش کنند، فاجعه‌آمیز خواهد بود.»
مشاغل آینده در هفته فقط ۳ روز کاری خواهند داشت!
کارکنان آینده، رویایی هستند. آنها مرخصی نمی‌گیرند، به تعطیلات نمی‌روند و برای ملاقات با رئیس درخواست نمی‌کنند.
هوش مصنوعی اپل با iOS ۱۸ عرضه می شود
همچنین، ریسکی با تزریق هوش مصنوعی مولد به دستیار صوتی اپل همراه است. مدل‌های زبان بزرگ سریع و با اعتمادبه‌نفس هستند و همیشه واقعی نیستند. به‌نظر می‌رسد هر چت‌بات هوش مصنوعی حداقل با یک رسوایی شرم‌آور شروع به کار می‌کند. به‌نظر می‌رسد اپل روی هوش مصنوعی مولد بومی خود کار می‌کند که شاید با ترکیبی از فناوری‌های مجوزدار گوگل تقویت شده باشد.
چگونه تشخیص دهیم یک تصویر با هوش مصنوعی ساخته شده؟
برای شما هم پیش آمده که تصویر یک شخص را در فضای مجازی ببینید و بلافاصله شک کنید که آیا این عکس واقعی اوست یا محصول هوش مصنوعی است.
شهرها در آینده از دید هوش‌مصنوعی + عکس
هوش مصنوعی این‌بار تصاویری از آینده برای ما آورده است که نشان می‌دهد شهرهای بزرگ جهان در آینده چطور خواهند شد.
این کشور کوچک پدرخوانده هوش مصنوعی است!
شرکت‌های تایوانی بازار سرور‌های هوش مصنوعی را قبضه کرده‌اند و حدود ۹۰ درصد از تولیدات این حوزه در تایوان انجام می‌شود. دولت تایوان جلسه‌ای با ۲۰ رهبر حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در یکی از پارک‌های فناوری شمال این کشور برگزار کرد. بر اساس اطلاعات منتشرشده در این جلسه، تایوان بازار سرور‌های هوش مصنوعی را به تصرف خود درآورده است.
مشاغلی که بیشترین تاثیر را از هوش مصنوعی می‌گیرند
مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی، مشاغلی که بیشترین تاثیر را از هوش مصنوعی می‌گیرند را اعلام کرد که بخش فناوری و آی.تی در صدر این فهرست قرار دارد. در بحبوحه گسترش هوش مصنوعی شاید خوب باشد که بدانیم چه مشاغلی می‌توانند بیشترین تاثیر را از هوش مصنوعی بپذیرند، در این نمودار، نتایج گزارش مجمع جهانی اقتصاد درنظرگرفته شده که تخمین می‌زند چگونه بخش‌های مختلف شغلی در معرض اختلال هوش مصنوعی قرار می‌گیرند.
تاریخ رونمایی iOS ۱۸ و هوش مصنوعی اپل به‌صورت رسمی اعلام شد!
اپل در پی امضای قرارداد همکاری با گوگل و OpenAI و بایدو است تا از هوش مصنوعی این شرکت‌ها در دستگاه‌هایش استفاده کند. بخشی از هوش مصنوعی اپل به‌صورت محلی و با استفاده از مدل زبانی اختصاصی این شرکت پردازش می‌شود و قابلیت‌هایی که به سرورها متکی هستند، احتمالاً توسط گوگل یا OpenAI (و بایدو در چین) ارائه خواهند شد.
 تصویب قطعنامه جهانی سازمان ملل متحد درباره هوش مصنوعی
در قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد آمده است: «طراحی، توسعه، استقرار و استفاده نامناسب یا مخرب از سامانه‌های هوش مصنوعی، خطراتی دارد که می‌تواند به تضعیف حقوق بشر و آزادی‌های اساسی و بهره‌مندی از آن‌ها منجر شود.»
هوش مصنوعی جراحی مغز و اعصاب می‌کند
هوش مصنوعی امروزه با ورود به هر حوزه‌ای، منجر به ایجاد تحولاتی می‌شود. یکی از این تحولات در حوزه پزشکی رقم خورده است. در پیشرفته‌ترین سطوح جراحان مغز با استفاده از ابزار هوش مصنوعی، چگونه این تحول را رقم زده‌اند؟
هوش مصنوعی به زودی از انسان پیشی خواهد گرفت
گورتزل، ریاضیدان، گفت: «به نظر می‌رسد که ظرف 3 تا 8 سال آینده به هوش مصنوعی عمومی شبیه انسان دست پیدا کنیم. گورتزل پیش‌بینی‌های خود را در شهر پاناما در طی سخنرانی پایانی خود در اجلاس سران هوش مصنوعی این ماه که بخشی از آن توسط شرکتش SingularityNET حمایت می‌شود، اعلام کرد.
ایلان ماسک: تا سال ۲۰۲۹ هوش مصنوعی از مجموع انسان‌ها باهوش‌تر می‌شود
«دیو لی»، سرمایه‌گذار تسلا نیز با بیان جمله «خیلی آماده نیستیم» نگرانی خود نسبت به این موضوع را نشان داده است.
مشاغلی که هوش مصنوعی ایجاد کرد + اینفوگرافیک
مجله «Gear Rice» شش حرفه ایجادشده توسط هوش مصنوعی را ارائه کرده است که نیازی به دانش اعداد یا تکنیک ندارد.
برای انتشار ابزارهای هوش مصنوعی مجوز بگیرید
کشورها در سراسر جهان به دنبال تهیه مقرراتی برای ساماندهی هوش مصنوعی هستند. هند، مقررات برای شرکت‌های شبکه اجتماعی را که به این کشور آسیای جنوبی به عنوان یک بازار رشد برتر چشم دوخته اند، سخت‌گیرانه‌تر کرده است.
هشدار ایلان ماسک درباره آخرالزمان هوش مصنوعی
ایلان ماسک، ممکن است کمبود تراشه در کمین ما باشد، اما هوش مصنوعی و خودروهای برقی با چنان سرعتی در حال گسترش هستند که جهان در سال آینده با مشکل تامین برق و ترانسفورماتور مواجه خواهد شد.
هوش مصنوعی وارد دنیای اکتشاف درون زمین می‌شود
جرمی سووارد توضیح داد که "شرکت‌ها سالانه بیش از 100 میلیارد دلار برای عملیات اکتشافی و حفاری اکتشافی هزینه می کنند"، تاکید کرد که پروژه نقشه برداری زیرزمینی به جلوگیری از تلفات، آسیب به محیط زیست و هزینه‌های بالا کمک می‌کند. به گفته این گروه تجاری، بیش از 20 میلیون مایل خط لوله، کابل و سیم مدفون، تنها در ایالات متحده وجود دارد و شرکت‌ها سالانه بیش از 30 میلیارد دلار هزینه به دلیل آسیب به زیرساخت ها متحمل می‌شوند. فناوری جدید متکی بر هوش مصنوعی می‌تواند از این همه هزینه جلوگیری کند.
روش‌هایی برای آمادگی کسب‌وکارها جهت روی آوردن به هوش مصنوعی
هنگامی که این سیستم‌ها راه اندازی شوند، شرکت‌ها می‌توانند از آنچه که هوش مصنوعی ارائه می‌دهد بهره ببرند. شرایر در این خصوص می‌گوید: شما می‌توانید کارمندان خود را حداقل ۱۰ برابر و چه بسا ۱۰۰ برابر، دارای بهره وری بیشتر کرده و کسب و کار خود را ۱۰ برابر یا ۱۰۰ برابر بازده‌تر کنید. یکی از راه‌های انجام این کار، استفاده از هوش مصنوعی برای به دست آوردن هوش جمعی است. این روش به معنای مخلوط کردن نسبت صحیح پیش‌بینی‌های متخصص و خرد جمعی با کمک الگوریتم‌ها است.
هوش مصنوعی به میان خودروسازان آمد
نیو، یکی دیگر از تولیدکنندگان خودروهای برقی چینی، در ماه نوامبر گفت که نیروی کار خود را ۱۰ درصد کاهش می‌دهد تا در بحبوحه رقابت رو به رشد، کارایی را بهبود بخشد. خودروسازان در چین در مواجهه با تقاضای ضعیف تر در داخل، به صادرات به عنوان نیروی محرکه برای رشد نگاه کرده‌اند اما نفوذ رو به رشد چین به عنوان یک صادرکننده خودرو باعث ایجاد مشکل در خارج از کشور شده است.
فهرست محبوب‌ترین ابزار‌های هوش مصنوعی منتشر شد
در طول سال گذشته و پس از عرضه عمومی «ChatGPT» ابزار‌های هوش مصنوعی بسیاری در دسترس افراد قرار گرفتند؛ اما شواهد حاکی از آن است که چت‌بات مشهور شرکت «OpenAI» همچنان محبوب‌ترین ابزار نزد کاربران است. محققان شرکت «writerbuddy.ai» دریافتند که بیش از ۶۰ درصد از سهم ترافیک ابزار‌های مبتنی بر این فناوری از سپتامبر ۲۰۲۲ تا اوت ۲۰۲۳ با حدود ۱۴ میلیارد بازدید متعلق به چت‌بات رایگان «ChatGPT» است.
هوش مصنوعی قابل کنترل وجود ندارد!
کار او در زمینه ایمنی هوش مصنوعی تا حدی توسط ایلان ماسک و موسسه آینده زندگی (FLI) تامین مالی شده است که توسط مکس تگمارک، استاد دانشگاه «ام‌آی‌تی» و ژان تالین، یکی از بنیانگذاران اسکایپ تأسیس شده است. موسسه آینده زندگی همان موسسه‌ای است که خواستار مهلت شش ماهه برای توسعه ابزار‌های هوش مصنوعی قدرتمندتر از چت جی‌پی‌تی-۴ شد. نامه سرگشاده این موسسه توسط بیش از ۳۳ هزار نفر از جمله ماسک، استیو وزنیاک یکی از بنیانگذاران اپل، یوشوا بنجیو پدرخوانده هوش مصنوعی و دیگر کارشناسان امضا شد.
اولین هوش مصنوعی کودک جهان متولد شد
تونگ تونگ طبق ادعای سازندگانش، می‌تواند وظایفی را برای خود تعریف کند، به صورت خودکار یاد بگیرد و محیط اطراف خود را کشف نماید. علاوه بر این، اگرچه همه چیز شبیه داستان فیلم علمی-تخیلی The Creator است، مهندسان تونگ تونگ می‌گویند این هوش مصنوعی حتی می‌تواند احساسات را تجربه کند! او احسا شادی، خشم و غم دارد. اولین هوش مصنوعی کودک در نمایشگاه فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی در پکن در پایان ژانویه رونمایی شد.سازندگان آن می‌گویند که تونگ تونگ هوش و توانایی‌های یک کودک ۳ یا ۴ ساله را نشان می‌دهد.
هوش مصنوعی دنیای سرمایه‌گذاری سهام را دگرگون می‌کند؟
خیلی از این پیشنهاد دهندگان مشخصا می‌گویند که پول خود را به آنها بسپاریم تا سود بیشتری به آن تعلق بگیرد و همانطور که هر موسسه سرمایه‌گذاری خوشنامی به مشتریان هشدار می‌دهد، اضافه می‌کنند که هرگونه سرمایه‌گذاری ریسک از دست رفتن سرمایه را هم به همراه دارد.
جایگاه هوش مصنوعی در خدمات مالی و بانکی
براساس پیش‌بینی‌ها، هوش مصنوعی به بانک‌ها کمک می‌کند تا ۲۲ درصد هزینه‌های عملیاتی خود را در حدود سال ۲۰۳۰ کاهش دهند که به صرفه‌جویی نزدیک به یک تریلیون دلاری منجر می‌شود. همچنین، هوش مصنوعی آماده است تا مؤسسه‌های مالی را به توانایی‌هایی برای مقابله با تهدید فزاینده جرایم سایبری و کلاهبرداری مالی مجهز کند.
پنج نکته شگفت‌آور هوش مصنوعی و فناوری‌های در حال ظهور
البته در «نشست اتحاد مدیریت هوش مصنوعی» از سه نشریه جدید رونمایی شد که می‌تواند سیاستگذاران و رهبران تجاری را درباره حکمرانی مسئولانه و عادلانه هوش مصنوعی از طریق توسعه و کاربرد این فناوری راهنمایی کند. با توجه به سرعت پیشرفت‌های فناوری، کلید دستیابی به این امر گفت‌وگوهای مستمر عمومی و خصوصی خواهد بود. مفهوم «حکومت چابک» و یک گفت‌وگوی مستمر و سازگار که با فناوری تکامل پیدا می‌کند، بسیار مهم خواهد بود.
هوش مصنوعی خودروهای آینده را چگونه می‌بیند؟ + عکس
یش‌بینی می‌شود در ۱۰ سال آینده، خودرو‌ها ظاهر آشنا و لوکس خود را حفظ کنند. مواد پیشرفته مانند فیبر کربن و گرافن می‌توانند استحکام آن‌ها را افزایش و وزن آن‌ها را کاهش دهند و در نتیجه طراحی‌های ساده و آیرودینامیکی ایجاد کنند.
هوش‌مصنوعی پزشکی می‌تواند برای کشورهای فقیرتر خطرناک باشد
سازمان بهداشت جهانی اولین دستورالعمل‌های خود در مورد هوش‌مصنوعی برای مراقبت‌های بهداشتی را در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد، اما کم‌تر از سه سال بعد با افزایش قدرت و در دسترس بودن LMMها، سازمان مجبور به، به‌روزرسانی آن‌ها شد. این مدل‌ها که هوش‌مصنوعی مولد نیز نامیده می‌شوند، از جمله مدل‌هایی هستند که به چت بات محبوب ChatGPT قدرت می‌دهند و متن، ویدیو و تصویر را پردازش و تولید می‌کنند.
ضرورت استفاده از راهکارهای هوش مصنوعی برای شناسایی الگوهای نامتعارف در حوزه پرداخت
شاید ۲ نیاز اصلی این نهاد را بتوان شناسایی الگوهای نامتعارف در حوزه پرداخت و همچنین استفاده از ظرفیت خوانش ماشین برای تنقیح قوانین و مقررات است.
هوش مصنوعی می‌تواند دست‌خط شما را جعل کند!
پس از تقلید صدا و ساخت ویدیوهای دیپ‌فیک اکنون هوش مصنوعی قادر است تا دست خط شما را نیز تقلید و جعل کند.
روش جدید استخدام با کمک هوش مصنوعی
فناوری می‌تواند بینش‌های خارق‌العاده‌ای در مورد احتمال موفقیت یک متقاضی کار ایجاد یا موفقیت را پیش‌بینی کرده و فرآیندی مملو از تبعیض ایجاد کند. به عنوان مثال، زنان یا افراد دارای معلولیت ممکن است در طول فرآیند استخدام مورد تبعیض قرار گیرند. همچنین از آنجایی که برخی افراد با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نیست، پاسخگویی برای آن‌ها دشوار است.
استفاده از ابزار جدید هوش مصنوعی چقدر خرج دارد؟
هزینه طرح ChatGPT Team ماهانه 30 دلار است، اما اگر بخواهید آن را به‌صورت سالانه خریداری کنید، هر ماه برای شما 25 دلار هزینه خواهد داشت، یعنی گران‌تر از طرح ChatGPT Plus که 20 دلار در ماه هزینه دارد. اما ChatGPT Team نسبت به ChatGPT Enterprise که 60 دلار برای هر ماه هزینه دارد، بسیار ارزان‌تر است.
امکان سو استفاده از هوش مصنوعی / آینده خطرناک است؟
در سالی که بیش از نیمی از جمعیت جهان برای رفتن به پای صندوق رای و انتخاب رهبران خود آماده می‌شوند، نگرانی‌ها درمورد تاثیر هوش مصنوعی و موضوعاتی مثل شایعه‌پراکنی بیش از پیش در عرصه جهانی در مرکز توجه قرار گرفته است. حال گزارش جدیدی از مجمع جهانی اقتصاد، اطلاعات وارونه و شایعات مبتنی بر هوش مصنوعی را بزرگترین خطر سال ۲۰۲۴ بیان کرده است.
ظرفیت‌های هوش مصنوعی به کمک مدیران و معلمان خواهد آمد
تطبیق الگو، طبقه‌بندی اشیا به گروه‌های خاص، خودکارسازی و تکرار کارهای تکراری، پردازش مقادیر زیاد داده، ذخیره‌سازی مقادیر زیادی داده، جمع‌آوری و ادغام داده‌ها از مکان‌ها و حسگرهای متعدد (که برخی از آن‌ها ممکن است سیستم‌های بیولوژیکی را نظارت کنند) و کاهش پدیده‌های پیچیده به قطعات قابل درک برای انسان از جمله کارآیی‌های استفاده از هوش مصنوعی است.
چگونه در عصر هوش مصنوعی شغلی پیدا کنیم؟
شما می‌توانید استدلال کنید که استفاده از هوش مصنوعی توسط مشاغل مختلف از فروشندگان گرفته تا بازاریابان، متخصصان امور مالی گرفته تا وکلا بزرگترین تحول مهارتی است که ما در طول زندگی خود با آن مواجه خواهیم شد.
 انتخابات زیر سایه هوش مصنوعی
باید منتظر ماند و دید چگونه شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی تلاش می‌کنند جلو سیل اطلاعات غلط تولید هوش مصنوعی را بگیرند تا به صفحه نمایش موبایل‌ها و رایانه‌ها نرسند. اگر نتوانند، بسترهای مجازی آن‌ها ممکن است برای دموکراسی بی‌فایده یا خطرناک شوند.
برنامه هوش مصنوعی برای مدیریت منابع صنعت چیست؟
عضو کمیسیون صنایع مجلس خاطرنشان کرد: استفاده از هوش مصنوعی میزان خطا را نیز کاهش می‌دهد، هر کجا که دست انسان در کار باشد خطا و اشتباه نیز بیشتر است و هرچه میزان استفاده از سامانه‌ها بیشتر باشد بهره‌وری افزایش یافته و سرعت بهره‌گیری و بهره‌مندی در تولید افزایش یافته و می‌توان در زمان‌های محدودتر اقدامات و فعالیت‌های اقتصادی بزرگتر و بیشتری داشت.
توانایی خود را در تشخیص تصاویر جعلی از واقعی بسنجید
آیا توانایی این را دارید که تصاویر واقعی را از تصاویر خلق شده توسط هوش مصنوعی تشخیص دهید؟ چه کسی پیروز این رقابت خواهد شد، شما یا هوش مصنوعی؟
احتمال انقراض بشر به دست هوش مصنوعی!
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که هوش مصنوعی می‌تواند انسان‌ها را به سوی انقراض سوق دهد.
کاربرد هوش مصنوعی در صنعت بانکداری
در برخی از بزرگ‌ترین بانک‌‌‌های دنیا، از مدل‌‌‌های شبکه‌‌‌های عصبی (Neural Networks) در حوزه بانکداری برای پیش‌بینی‌‌‌های پیچیده و تحلیل تصاویر (مانند شناسایی امضاها یا تصاویر از چک‌‌‌ها) استفاده می‌شود. با استفاده از مدل‌‌‌های بازیابی متن و داده‌کاوی (Text Retrieval and Data Mining) بانک‌‌‌ها می‌توانند داده‌‌‌های بزرگ را استخراج کرده و از آنها در استخراج‌‌‌ معانی و الگوهای مفید برای تصمیم‌گیری بهره ببرند.
۵ رویداد مهم هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
چت‌بات GPT ۴ شرکت «OpenAI»، «لاما ۲» (LLama ۲) شرکت متا و هوش مصنوعی شرکت «میسترال ای‌آی» (Mistral AI) همگی نمونه‌هایی از پیشرفت در مدل‌های زبانی بزرگ بودند. این فناوری با کمک مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی، فراتر از متن حرکت می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا محتوا را براساس متن، صدا، تصویر و ویدیو برای ایجاد محتوای جدید ترکیب کنند و مطابقت دهند. این روش شامل ترکیب داده‌هایی مانند تصویر، متن و گفتار با الگوریتم‌های پیشرفته برای پیش‌بینی و ایجاد نتایج است.
دکمه هوش مصنوعی به کیبورد ویندوز مایکروسافت اضافه می‌شود
بر اساس گزارش بلومبرگ، ورود مایکروسافت به عرصه خدمات هوش مصنوعی، هنوز به افزایش فروش سازندگان دستگاه تبدیل نشده است، زیرا ویژگی‌های جدید Copilot به طور یکسان برای دستگاه‌های جدید و موجود عرضه می‌شوند.
نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲|/ دلار گران شد؛ طلا ارزان
در بازار قیمت سکه امروز بدون تغییر بود، قیمت دلار در بازار آزاد اما بالا رفت و به ۵۰,۴۳۰ (پنجاه هزار و چهارصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.
نحوه استفاده از موتور جست‌وجوی گوگل برای بهره‌مندی مستقیم از هوش مصنوعی
در صورت نیاز به نصب مرورگر گوگل کروم یا برنامه گوگل، احتمالاً این گزینه به طور پیش فرض فعال می‌شود. با این حال همیشه این گزینه را دارید که وقتی علاقه‌ای به شرکت در تجربه هوش مصنوعی ندارید، این ویژگی را خاموش کنید. برای استفاده از قابلیت Generative AI یا هوش‌ مصنوعی تولیدی کافی است درخواست خود را در کادر جست‌وجو در Google.com یا در کادر جست‌وجو در بالای مرورگر خود تایپ کنید.
اگر شغلتان حذف هم نشود، متفاوت خواهد شد
تحقیقات نشان می دهند در حالی که برخی شغل ها ناپدید خواهند شد، کلی شغل جدید و با درآمد بهتر پدید خواهند آمد. «یوسی شفی»، استاد مهندسی انستیتو تکنولوژی ماساچوست و نویسنده کتابی جدید درباره هوش مصنوعی و آینده کار در مصاحبه با بیزنس اینسایدر می گوید: «اگر شغلتان حذف نشود، متفاوت خواهد شد. قرار نیست چت جی پی تی جای شما را بگیرد اما شغلتان را تغییر خواهد داد پس باید آن را فرابگیرید.»

اخبار هوش مصنوعی - هوش مصنوعی در بانکداری - پرامپت - آموزش هوش مصنوعی - پرامپت هوش مصنوعی -  - جمینی  GEMINI-open AI - CHAT GPT