ﺳﻪشنبه, 1 آبان 1403 2024,October

قیمت ارزهای دیجیتال

چرا بیت‌کوین بهتر از دلار است؟
بیت‌کوین به دلیل محدودیت عرضه و ساختار ساده‌اش نسبت به ارزهای فیات برتر است و این ویژگی‌ها، بیت‌کوین را به یک دارایی‌ پایدار در برابر نوسانات بازار تبدیل می‌کند. پمپلیانو بیان کرد که سرمایه‌گذاران وال‌استریت بیش از حد بیت‌کوین را پیچیده کرده و از درک ارزش واقعی آن غافل مانده‌اند. او تأکید کرد که بیت‌کوین تنها به دلیل محدودیت عرضه‌اش که فقط ۲۱ میلیون واحد خواهد داشت، قدرتمند است. در حالی که ارزهای فیات به دلخواه دولت‌ها چاپ می‌شوند و از این نظر پایدار نیستند.
تتر و بیت کوین چه تفاوتهایی دارند؟ + بهترین گزینه برای سرمایه گذاری
سرمایه‌گذاران باید با توجه به وضعیت مالی، اهداف سرمایه‌گذاری و سطح ریسک‌پذیری خود، تصمیم‌گیری کنند. بیت کوین برای افرادی که با هدف رشد و سوددهی وارد بازارهای مالی می‌شوند، می‌تواند گزینه مناسبی به‌شمار آید، درحالی‌که تتر برای کسانی که خواهان امنیت و ثبات در سرمایه‌گذاری‌های خود هستند، مناسب‌تر است.
۵ ارز دیجیتال آماده انفجار سود شد
در حالی که قیمت اتریوم آماده جبران افت‌های اخیر است، توکن‌های نوظهوری مانند شیبا اینو (SHIB)، یونی‌سواپ (UNI)، پپه (Pepe)، ایموتبل ایکس (IMX) و ورلد کوین (WLD) می‌توانند محرک یک رشد پایدار در بازار باشند.
پیش‌بینی‌های عجیب کیوساکی از بیت کوین
کیوساکی در نیمه نخست تابستان نیز پیش‌بینی کرده بود که قیمت بیت کوین به علت سقوط بازار به ۳۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید و چند هفته پیش از آن نیز گفته بود که پس از رخ دادن بزرگ‌ترین سقوط در تاریخ بازار، از اواخر سال ۲۰۲۵ یک دوره صعودی بلندمدت آغاز خواهد شد که سال‌ها ادامه خواهد داشت و قیمت بیت کوین به‌راحتی به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید.
چند گزینه در مقابل بیت‌کوین قرار دارد؟
قیمت ارز دیجیتال اصلی، بیت‌کوین (BTC)، بار دیگر در مسیر نوسانات قرار گرفت، اما بازهم جذابیت خود را برای سرمایه‌گذاران آشکار کرد و به سطح قیمتی ۶۲ هزار دلاری رسید.
بازار ارزهای دیجیتال در تلاطم؛ سه توکنی که باید در ماه اکتبر بفروشید!
به نظر می‌رسد که بیت‌کوین (BTC) در کوتاه‌مدت به روند نزولی خود ادامه دهد. در این میان، کارشناسان به سه آلت‌کوین نیز اشاره کرده‌اند که فروش آن‌ها تا پیش از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر به نفع معامله‌گران خواهد بود.
بیت‌کوین در آستانه شکست تاریخی است؟ / آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
به نظر می‌رسد که بزرگترین ارز دیجیتال موجود در بازار، در محدوده بین ۶۰ هزار تا ۶۲ هزار دلار گیر کرده است، با این حال، بسیاری از افراد همچنان انتظار شکست عظیم قیمت را دارند. ازجمله آنان می‌توان به معامله‌گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال معروف Jelle اشاره کرد.
هشدار پلیس در خصوص رمزارزها
سرهنگ داوود گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها گفت: ریسک این سرمایه‌گذاری بسیار بالا است یعنی کسی که به این بحث ورود می‌کند باید بداند که ممکن است کل سرمایه‌اش به یغما برود.
سه ارز دیجیتال منتخب سرمایه‌گذاران کدامند؟
سرمایه‌گذاران خرد باید توجه داشته باشند که فعالیت نهنگ‌ها لزوماً به معنای افزایش قطعی قیمت‌ها در کوتاه‌مدت نیست. همواره باید ریسک‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال را در نظر گرفت و با تحقیق کافی و متناسب با توان مالی خود اقدام به سرمایه‌گذاری کرد.
۱۱ روش ثروت‌اندوزی با کریپتوها
کریپتوکارنسی‌ها با معرفی راه‌های مختلف درآمدزایی برای سرمایه‌گذاران، بخش بزرگی از جهان مالی را به تسخیر درآورده‌اند. در سال ۲۰۲۴، افراد بیشتری از طریق کسب درآمد غیرفعال، تنوع‌ بخشیدن به پورتفو و آزادی عمل از نظر روش تامین مالی وارد دنیای کریپتو شده‌اند.
بیت‌کوین جایگزین پول جهانی می شود
سابقه کوتاه بیت‌کوین، برخلاف تاریخ متوسط ‌و طولانی طلا و اوراق قرضه خزانه‌داری، تمایز مهم دیگری بود که از آن یاد شد. بیت‌کوین از این جهت که دارایی غیرمتمرکز مشابه ذخایر پولی طلاست، با ارز ایالات‌متحده متفاوت است. همچنین این سخنان بر نوسانات بیت‌کوین و روابط با سایر دارایی‌ها، به ویژه طلا و سهام متمرکز بود. از آنجایی که بیت‌کوین و بازار سهام همبستگی تاریخی کمی دارند، بیت‌کوین، تنوع‌دهنده مطلوب سبد سهام است.
چه زمانی وقت خرید ارز دیجیتال است؟
برایان کوینلاوین (Brian Quinlavin) از سنتیمنت در ۲ اکتبر اعلام کرد که افزایش استفاده از پنج کلمه اصلی مرتبط با “ترس”، می‌تواند نشانه‌ای از وحشت فعالان بازار باشد. این کلمات، که اغلب به عنوان کلمات “FUD” (مخفف ترس، عدم‌اطمینان و تردید) شناخته می‌شوند، به معامله‌گران کمک می‌کنند تا زمان احتمالی بازگشت قیمت‌ها را پیش‌بینی کنند.
ارزهای دیجیتال شوکه شدند!
پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل در تاریخ یکم اکتبر، قیمت بیت‌کوین در کمتر از ۲۴ ساعت حدود ۴ هزار دلار سقوط کرد و به کمی بالاتر از ۶۰ هزار دلار رسید. با وجود بهبودی جزئی و بازگشت قیمت به محدوده ۶۱ هزار دلار، این ارز دیجیتال همچنان طی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۵ درصد از ارزش خود را از دست داده است.
همستر؛ کوه یخ آرزوها که رفته رفته آب شد!
بازار رمز ارزها بسیار رقابتی است و بدون نوآوری و مزیت رقابتی مشخص نمی‌توان به جایگاهی مناسب در این بازار دست یافت. بر همین اساس همستر نتوانست چیزی تازه و متمایز یا قابلیتی منحصر به فرد به بازار رمز ارزها اضافه کند و این بیشتر از هر چیز به مبهم بودن آینده آن دامن می‌زند
سقوط ناگهانی قیمت بیت‌کوین / قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
بیت‌کوین در ساعت هفت و ۴۰ دقیقه صبح به وقت شرقی ۳.۰۱ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۳ هزار و ۶۳۵.۵۷۷ دلار فروخته شد.
قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال، امروز ۸ مهر ۱۴۰۳ مشخص شد
نرخ تمامی ارزهای دیجیتال در بازارهای داخلی و جهانی، امروز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ مرداد مشخص شد. بر این اساس، قیمت بیت‌کوین، اتریوم، تتر و سایر ارزهای دیجیتال (رمزارزها) به دلار امروز را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.
همستر کامبت را نگهداریم یا بفروشیم؟
باید گفت که در بازار ارزهای دیجیتال و بالاخص در شرایط کنونی، هیچکس نمی‌تواند با قطعیت به شما توصیه کند که همستر کامبت‌های خود را هولد کنید یا به فروش برسانید. این شما هستید که باید بر اساس وضعیت بازار، چشم‌اندازی که برای آینده این پروژه متصور هستید، تصمیم بگیرید. زیرا این دارایی‌های شما است که قرار است درباره آن تصمیم‌گیری شود و تنها ذی‌نفع حقیقی آن شما هستید.
قیمت همستر بالاخره مشخص شد / ۵ مهر ۱۴۰۳
توجه داشته باشید که توزیع آنچین ایردراپ همستر کامبت از قبل شروع شده‌ و بعضی از کاربران توکن‌هایشان را دریافت کرده‌اند.
همستر کامبت ساعت ۱۵:۳۰ پول می‌شود + جزئیات
۳ سناریوی قابل پیش بینی طبق روال پروژه های کریپتویی نسبتا موفق: ۱. خوش بینانه: ارزش بازار مثبت ۲ میلیارد دلار، قیمت توکن را به بالای ۰.۰۲$ خواهد رساند. ۲. قابل انتظار: ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری که قیمت توکن را در محدوده‌ی ۰.۰۱$ نشانه می رود. ۳.بد بینانه: ارزش بازار ۵۰۰ میلیون دلاری که قیمت توکن را در محدوده‌ی ۰.۰۰۵$ حفظ خواهد کرد.
۱۰ میم‌کوین برتر که می‌توانند شما را ثروتمند کنند!
به گفته این تحلیلگر، میچی (MICHI) با ارزش بازار ۸۵.۵ میلیون دلار، هدفی ۱۰ میلیارد دلاری دارد. در جایگاه ششم، مادر ایگی (MOTHER) با ارزش بازار ۷۱ میلیون دلار قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود به ارزش بازار ۵ میلیارد دلار دست پیدا کند. اسموکینگ چیکن فیش (SCF) نیز با ارزش بازار ۴۴ میلیون دلار و هدف ۵ میلیارد دلار، در رتبه بعدی قرار دارد.
دارندگان همستر کامبت پولدار می‌شوند؟ / یک پیش‌بینی مهم
دبیر کمیسیون فین‌تک و عضو نصر تهران درباره نحوه کسب درآمد از آن توسط کاربران و صحت آن تشریح کرد: در این زمینه تعدادی از صرافی‌ها در جهان لیست شده‌اند اگرچه ارزش آن ناچیز است اما این کوین در حال مبادله شدن است اما اینکه بازی تا چه زمانی ادامه، توجیح و مفهمومی داشته باشد موضوعی است که در آینده مشخص می‌شود.
ریگ اتریوم چیست و آیا به صرفه خواهد بود؟
ریگ اتریوم به مجموعه‌ای از دستگاه‌های متصل به هم اطلاق می‌شوند که برای استخراج اتر استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها معمولا در چندین کارت گرافیک قدرتمند تشکیل شده‌اند که در کنار هم برای حل محاسبات پیچیده شبکه بلاکچینی و استخراج بلاک تلاش می‌کنند.
تخمین میزان درآمد ریالی کاربران از بازی همستر کامبت
از روز گذشته تا لحظه نگارش این مطلب، اتفاقات زیادی برای ربات تلگرامی Hamster Kombat و بازیکنان پیگیر آن رخ داده است. ابتدا اسنپ شات بازی با موفقیت گرفته شد و سپس بسیاری از کاربران متقلب شناخته شده و از دریافت ایردراپ فصل نخست کنار گذاشته شدند. البته هم اکنون کارت تقلب بعضی از بازیکنان برداشته شده و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده مشکل محرومیت همه کاربران حل شود.
چه آینده‌ای در انتظار بیت کوین است؟
همبستگی منفی بین بیت‌کوین و طلا نشان‌دهنده یک محیط ریسک‌گریز است. به این معنی که، سرمایه‌گذاران دارایی‌های امن سنتی مانند طلا را ترجیح می‌دهند و از دارایی‌های پرریسک مانند رمزارزها فاصله می‌گیرند. در حالی که مسیر بیت‌کوین از طلا جدا شده، این ارز دیجیتال در جهت مشابهی با بازارهای سهام ایالات متحده حرکت می‌کند.
 سرنوشت میراث دیجیتالی افراد پس از مرگ
بدون داشتن برنامه برای میراث دیجیتالی که قبل از مرگ ترتیب داده شده باشد، خانواده‌ها ممکن است دسترسی به حساب‌ها را بسیار دشوار ببینند. برای مثال، مایکروسافت برای دسترسی به ایمیل‌های متوفی و فضای ذخیره سازی OneDrive به حکم دادگاه نیاز دارد.
قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ + جدول
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز‌های دیجیتال (رمزارزها) به دلار امروز پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.
این ارزهای دیجیتال را ترید نکنید!
برخی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال برای آزادسازی یا همان آنلاک قابل توجه توکن‌ها آماده می‌شوند که به طور تاریخی بر پویایی قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد. به طور کلی، آزادسازی توکن‌ها عرضه در گردش را افزایش می‌دهد و می‌تواند منجر به فشار نزولی بر قیمت شود. در نتیجه، وب‌سایت فین بولد (Finbold) در مطلب جدید خود سه توکن زیر را برای اجتناب از معامله در روزهای آینده شناسایی کرده است:
هشدار بیت‌کوین به معامله گران!
علی مارتینز، تحلیلگر معروف رمزارز، معتقد است که بیت‌کوین شاهد کاهش مشارکت است و این مورد را بر اساس امتیاز روند انباشت نزولی بیان کرد.
 چرا ریپل برای نقل و انتقال دارایی جذاب است؟
ریپل (Ripple) یک پلتفرم مالی و پروتکل مبتنی بر بلاکچین است که به منظور تسهیل و تسریع انتقال دارایی‌های مالی بین‌المللی توسعه یافته است. توکن اصلی این شبکه، XRP نام دارد که به عنوان واسط برای تبدیل و انتقال ارز‌ها استفاده می‌شود. برخلاف بیت‌کوین، که به‌طور عمده به عنوان سیستم پرداخت فرد به فرد طراحی شده است، ریپل به طور خاص برای استفاده در موسسات مالی و بانک‌ها با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت تراکنش‌های بین‌المللی ایجاد شده است.
از کجا بفهمیم چقدر از همستر پول می گیریم؟
براساس اطلاعیه‌ای که هفته گذشته در کانال رسمی همستر کامبت منتشر شده، فرآیند تولید توکن‌های همستر که در اصطلاح بازار رمزارزها به آن TGE یا Token Generation Event گفته می‌شود، به همراه ایردراپ و توزیع این توکن‌ها در روز ۲۶ سپتامبر همزمان با پنجم مهرماه انجام خواهد شد. در اینجا همه آن چیزی که تاکنون درباره این ایردراپ مشخص شده را با هم مرور خواهیم کرد.
۳ نکته طلایی برای سرمایه‌گذاری موفق در میم‌کوین‌ها
سان در استراتژی سرمایه‌گذاری خود بر اهمیت توجه عمومی تأکید می‌کند. او با الهام از دیدگاه ایلان ماسک مبنی بر اینکه «کسانی که میم‌ها را کنترل می‌کنند، جهان را کنترل می‌کنند»، بر توانایی میم‌کوین‌ها در جذب و حفظ توجه عمومی تأکید دارد. این رویکرد در تکامل میم‌کوین‌ها، از دوج‌کوین (DOGE) در سال ۲۰۱۳ تا پروژه‌های جدیدی مانند پپه (PEPE) و داگ‌ویف‌هت (WIF) قابل مشاهده است.
معاملات فیوچرز چیست؟ یک راهنمای کامل برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها
معاملات فیوچرز یک نوع قرارداد هست که توش دو طرف توافق می‌کنن که یک دارایی مشخص (مثلاً بیت‌کوین یا طلا) رو در یک تاریخ معین در آینده و با یک قیمت از پیش تعیین شده خرید و فروش کنن. این قراردادها به معامله‌گرها اجازه می‌ده بدون اینکه واقعاً اون دارایی رو داشته باشن، روی تغییرات قیمتش در آینده شرط‌بندی کنن.
سوپرایزی دیگر برای خریداران و فروشندگان بیت‌کوین
بر اساس گزارش کریپتو کوانت، هش ریت بیت‌کوین در حال حاضر در ۶۲۷ اگزاهش در ثانیه (EH/s) قرار دارد که نشان‌دهنده بهبود قابل توجهی از کاهش ۸.۵ درصدی در ماه جولای است. این افزایش زمانی رخ داد که بیت‌کوین تلاش کرد تا بالای ۵۸ هزار دلار باقی بماند و در سطحی ۲۰ درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی ۷۳ هزار دلار معامله می‌شود.
کدام رمزارزها به شدت افزایش می یابد؟
در این بازار نزولی، برخی از ارزهای دیجیتال برتر مانند ریپل (XRP)، سولانا (SOL)، دوج‌کوین (DOGE) و داگ‌ویف‌هت (WIF) با قیمت‌های بسیار پایین و تخفیفی معامله می‌شوند. این ارزها به دلیل پتانسیل بالایی که دارند، ممکن است در روزهای آینده به شدت افزایش یابند.
بیت‌کوین ضررها را جبران کرد؟
قیمت رمزارزها افزایش یافتند و بیت‌کوین به ۵۷ هزار دلار رسید.
هشدار اف‌بی‌آی به معامله‌گران ارز دیجیتال درباره کلاهبرداران
این کلاهبرداران با قربانیان تماس گرفته و وانمود می‌کنند مشکلی در حساب آن‌ها در صرافی وجود دارد. آن‌ها با تأکید بر فوریت موضوع، اغلب با ادعای تلاش هکرها برای نفوذ به حساب، سعی می‌کنند قربانیان را متقاعد کنند تا اطلاعات شخصی خود را برای محافظت از وجوهشان ارائه دهند.
زنگ خطر سقوط بیت‌کوین به صدا درآمد!
همزمان با افزایش فشار فروش در ساعات معاملاتی آسیا در روز دوشنبه ۵ آگوست، قیمت بیت‌کوین با کاهشی بیش از ۱۷ درصدی به محدوده ۵۰ هزار دلار سقوط کرده است.
بیت‌کوین به سوی سودهای کلان پیش می‌رود؟
بیت‌کوین ضررهای خود را به زیر منطقه حمایتی ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار افزایش داد و حتی به زیر سطح ۶۶ هزار دلار هم رسید. قیمت پایین نزدیک به ۶۵ هزار و ۳۳۷ دلار تشکیل شده و قیمت اکنون در حال تثبیت زیان است. اما این سوال وجود دارد که آیا امیدی به صعود است؟
زلزله در بازار رمزارزها / قیمت بیت‌کوین نجومی می‌شود؟
حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰.۷۶ میلیارد دلار است که ۳۰.۴۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۹۵ میلیارد دلار است که ۵.۸۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۵.۳۵ میلیارد دلار است که ۸۹.۳۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.
شمارش معکوس برای ارزهای دیجیتال/ دارندگان بیت‌کوین در حالت آماده‌باش
کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴، بزرگ‌ترین کنفرانس در نوع خود در سراسر جهان است که به زمین بازی رجال سیاسی آمریکا تبدیل شده و معامله‌گران مشتاق شنیدن نظرات ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال و سیاست‌های مرتبط او در این زمینه هستند. زمان سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیت‌کوین این کنفرانس از روز پنجشنبه آغاز شده و تا روز شنبه ادامه پیدا خواهد کرد و قرار است فردا ساعت ۲۲:۳۰ به‌وقت‌تهران ترامپ به مدت ۳۰ دقیقه در اختتامیه کنفرانس سخنرانی کند.
سناریوهای مختلف برای آینده بیت کوین
در حال حاضر بیت کوین با حجم سرمایه بالا و بازار گسترده از جمله محبوب‌ترین رمزارزها به‌حساب می‌آید. پیش‌بینی می‌شود که این محبوبیت در آینده نیز بیشتر شود؛ زیرا معامله بیت کوین و کاربری بلاک چین آن روزبه‌روز در حال افزایش‌ است. خرید بیت کوین هنوز می‌تواند ارزشمند باشد. چه برای سرمایه گذاری کوتاه و چه برای سرمایه گذاری‌های بلندمدت.
آیا در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟‌ بررسی مزایا و معایب
بااین‌حال، فرازونشیب‌های بازار رمزارزها باعث شده تا برخی از افراد نسبت به حضور در این بازار مردد باشند. به همین خاطر، در این مطلب، قصد داریم تا مزایا و معایب سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را بررسی کنیم و دیدگاه جامعی را درباره این بازار به شما ارائه دهیم.
بیت کوین در کدام کشورها استفاده می‌ شود؟
دولت‌ها در برابر ظهور و گسترش بیت کوین همواره با پرسش‌ها و ابهام‌هایی روبه‌رو هستند که وضعیت قانونی بیت کوین متأثر از این ابهام‌ها است؛ ازجمله این که با یک دارایی دیجیتال و غیرمتمرکز جهانی که قرار نیست هیچ حزب یا سازمانی آن را کنترل کند، چگونه برخورد کنند. یا این که شکل جدیدی از ارزهای مقاوم در برابر سانسور، چه پیامدهایی می‌تواند داشته باشد. برخی دیگر مانند السالوادور نیز از ابتدا در زمرهٔ کشورهای پذیرنده بیت کوین قرار گرفته‌اند.
 صعود بیت‌کوین با ترور نافرجام ترامپ
سود بیت‌کوین در مقایسه با بزرگترین میم‌ کوین‌های الهام گرفته شده از ترامپ، بسیار کم به نظر می‌رسد زیرا همه آنها پس از انتشار این خبر شاهد جهش چشمگیر قیمت بودند. در زمان نگارش این مطلب TREMP بیشترین سود را حفظ و ۷۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۶۶ دلار ثبت کرد. ترامپ ۳۹ درصد و ماگا نیز ۳۳ درصد افزایش یافتند.
از تاریخچه تا آینده: همستر کامبت و نقش آن در دنیای دیجیتال
همستر کامبت بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است و از استاندارد ERC-20 برای توکن‌های خود استفاده می‌کند. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا همسترهای مجازی خود را خریداری، پرورش و با دیگران به رقابت بپردازند. هر همستر دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی است که می‌تواند در نبردها به کار گرفته شود. کاربران می‌توانند از طریق معاملات در بازارهای داخلی بازی، همسترهای خود را ارتقا دهند و یا بفروشند.
قیمت جدید همستر کامبت چند؟
بالاترین قیمت همستر کامبت در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳(14 June 2024) معادل ۱۰۰ دلار بوده که همینک %۹۹.۶۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش همستر کامبت ۰ و ارزش بازار رقیق شده آن در حال حاضر ۰ دلار است.
ریزش شدید قیمت تتر با پیروزی پزشکیان+ تصویر
همزمان با مسجل شدن پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، قیمت تتر که همواره ارتباط مستقیم با قیمت دلار در بازار آزاد داشته، سه هزار تومان ریزش کرد. «مسعود پزشکیان» با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد. «پزشکیان» ۱۶۳۸۴۴۰۳ رأی به دست آورد. «سعید جلیلی» نیز ۱۳۵۳۸۱۷۹ رأی کسب کرد.
ریال دیجیتال در چه صورت فراگیر می‌شود
یک پژوهشگر حوزه ارز‌های دیجیتال با بیان اینکه با توجه به تغییرات فناوری، بانک مرکزی حق دارد که بخواهد شکل دیگری از ریال را در قالب اسکناس یا سکه یا اشکال دیگری داشته باشد، گفت: فراگیری ریال دیجیتال بستگی دارد به اینکه چقدر با خوش‌سلیقگی یا کج‌سلیقگی با آن فناوری و امکاناتی که می‌تواند فراهم کند، رفتار کنیم.