جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

اقساط تسهیلات کسب و کارهای خرد و وام‌های قرض‌الحسنه سه ماه امهال می‌شود

24 خرداد 1401
اقساط تسهیلات کسب و کارهای خرد و وام‌های قرض‌الحسنه سه ماه امهال می‌شود

به گزارش بانک اول، عبدالناصر همتی در یک یادداشت اینستاگرامی نوشت در جلسه عصر امروز 98.12.13 شورای پول و اعتبار تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها خصوصاً فعالیت‌ها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند و مصادیق آن توسط دولت تعیین می‌شود (نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها، بخشی از حمل‌ونقل و امثال آنها) اتخاذ کرد.

به این صورت که اقساط تسهیلات و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحنسه کلیه اشخاص طی ماههای اسفند 98 و فروردین اردیبهشت و 99 بدون وضع هرگونه جریمه و کارمزد به زمان انتهای اقساط آنها منتقل بشود.

کلیه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی مؤظف هستند براساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری مساعدت لازم را به عمل آورند. بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران محترم بانک‌ها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیبانی لازم را از آنها به عمل خواهد آورد.

به امید خلاصی هرچه زودتر ملت بزرگ ایران از این ویروس و عادی شدن فعالیت‌های اقتصادی کشور/فارس

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محسن ابوالحسنی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام در مورد وام مسکن تصمیمی گرفته نشد با این اوضاع تکلیف اونهائیکه وام مسکن گرفتند چی میشه. طرف کارمند یا کارگر جائی باشه اون طرف بخاطر این بیماری نتونه درست درآمدی داشته باشه به طبع حقوق ها عقب میافته و کارگر یا کارمند اون شخص نمی تونه به تعهد خودش برای پرداخت وام اقدام کنه. لطفا"پیگیری کنید از مسئولین

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها