پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

آخرین خبرها از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان

24 خرداد 1401
آخرین خبرها از اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش بانک اول، محمدحسن زدا مشاور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی تلاش کرد تا منابع لازم برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سال 99 قرار گیرد.

وی با بیان اینکه البته برای اجرایی شدن این طرح مراحلی باید طی شود، گفت: در حال حاضر این طرح در کمیسیون تلفیق بودجه است و باید در صحن علنی مجلس مطرح و سپس تصویب شود و بعد از آن که شورای نگهبان تأیید کرد، به صورت قانون در می‌آید و اجرا می‌شود.

زدا تصریح کرد: در این لایحه ذکر شده دولت مکلف است که 50 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند و تامین اجتماعی از این مبلغ طرح همسان سازی را اجرا کند.

مشاور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه فرمولی که برای اجرای همسان سازی نیاز است، توسط تامین اجتماعی آماده شده است، گفت: به محض اینکه این مبلغ به سازمان تامین اجتماعی داده شود، همسان سازی اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
قاسم شیرزاد
ارسال شده در : دوشنبه 16 آبان 1401

دیدگاه ماها مگر برای مسعولان فرقی دارد ازگوش راست می شنوند واز گوش چپ رها ولی عاقبت این کار فقط خود مساولان دچار درد سر خواهند شد چندین ماه است می خواهن یک چندر غازی اضافه کنند ان هم با دادو بیداد که تمام اجناس ۲۰۰ برابر گران شده ولی هنوز ریالی برای بتز نشسته کشوری اضافه نشده انم شد انسانیت و وجدان مسعولی که میخواهد مثلآ چند درصد بعد این همه ..... تخم مرغ شد ۱۲۰ هزار مرغ شد ۱۲۰ هزار هنوز درصد در راه شورای نگهبان پیاده روی میکند عجب مجلسی وعجب بوجه ای ۱۴۰۱ بعد ۷ ماه وارد ماه ۸ 🤔🤔🤔🤔🙄🙄🙄🙄

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها