چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

حقوق کارمندان در سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟

24 خرداد 1401
حقوق کارمندان در سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 99 با اشاره به رفع ابهامات شورای نگهبان نسبت به این لایحه در کمیسیون تلفیق، گفت: ابهامات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق رفع شده و در نامه ای به این شورا ارسال کرده ایم.

وی افزود: احتمالا شورای نگهبان نیز در اسرع وقت رفع ابهامات را بررسی کرده و قانون بودجه سال 99 در روزهای پایانی سال، برای اجرا به دولت ابلاغ شود. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 99 با اشاره به میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده، گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، مقرر شده که حقوق کارمندان دولت در سال آینده نسبت به سالجاری 50 درصد افزایش یابد، البته دولت نیز در جلسات کمیسیون تلفیق با آن مخالفت نکرده است. 

قوامی در تشریح جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده، اظهار داشت: طبق این مصوبه، حداقل حقوق در سال آینده 2 میلیون و 350 هزار تومان خواهد بود. 

وی اضافه کرد: مقرر شده که 15 درصد حقوق کارمندان، علاوه بر 50 درصد، 15 درصد نیز برای آن دسته که بین 2 میلیون و 350 هزار تومان تا 6 میلیون تومان حقوق دریافتی دارند، افزایش یابد، البته تعیین سازوکار آن به عهده دولت است. 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 99 در پایان خاطرنشان کرد: مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق کارمندان بوده و میزان افزایش حقوق کارگران منوط به مصوبه شورای عالی حقوق و دستمزد است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها