جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

سارقانی که رمزارزها را بازگرداندند!

24 خرداد 1401
سارقانی که رمزارزها را بازگرداندند!

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، حدود یک هفته پیش بود که گزارش های منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌داد که هکرها و مجرمان سایبری توانستند بالغ بر ۲۵ میلیون دلار رمز ارز را از پلتفرم صرافی های معروف Uniswap و Uniswap به سرقت ببرند. اما حالا در جدیدترین اخباری که در وبسایت تک اسپات آمده است، به نظر می رسد که این هکرها دست به اقدام جالب و نادری زده و رمز ارز های ربوده شده را به حساب کاربری صاحبان شان بازگردانده اند.  

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری بر این باورند که به احتمال زیاد این هکرها از نوع کلاه سفید بوده و سرقت رمز ارز را با هدف کشف مشکلات امنیتی و آسیب پذیری های سرویس و پلتفرم dForce  این سرقت را انجام داده بوده‌اند.

میندائو یانگ، موسس پلتفرم dForce که پیشتر از مورد حمله قرار گرفتن پروتکل وام‌دهی این سرویس خبر داده بود هم اکنون با انتشار پستی جدید خاطرنشان کرده است: ما هنوز در بحبوحه فرآیند بازپس‌گیری رمز ارزهای مشترکان خود هستیم و متأسفانه نمی توانیم بیش از این داده‌های مربوطه را افشا کنیم اما در آینده‌ای نزدیک از جزئیات بیشتر در این خصوص پرده برداری خواهیم کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها