جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

دارندگان سهام عدالت امروز کجا برای مدیریت سهامشان مراجعه کنند؟

24 خرداد 1401
دارندگان سهام عدالت امروز کجا برای مدیریت سهامشان مراجعه کنند؟

به گزارش بانک اول علیرضا صالح گفت: اولین ابلاغیه این است که مردم به دو گروه تقسیم می‌شوند. افرادی که تمایل دارند مدریت سهامشان با خودشان باشد، از فردا به سامانه سهام عدالت تحت عنوان www.samanese.ir رجوع کنند و با انتخاب کد ملی اعلام کنند که تمایل دارند سهام شرکت سرمایه پذیر سهام عدالت را خودشان مدیریت کنند.

 

وی ادامه داد: بنابراین برای افرادی که ابراز تمایل می‌کنند سهام به نام خودشان خواهد شد و متناسب با آن مالکیت و مدیریت نیز بر عهده مردم خواهد بود.

 

صالح تاکید کرد: بنده تقاضا دارم صرفاً افرادی که تمایل دارند خودشان سهامشان را مدیریت کنند وارد شوند.

 

وی در پاسخ به این سوال که عرضه این سهام در بورس به چه صورتی است، گفت: شورای عالی بورس بنابر ابلاغیه رهبری سازوکار را مشخص خواهد کرد که مردم با به چه صورتی می‌توانند ورود کنند باید منتظر بمانیم مصوبه شورای عالی بورس صادر شود.

 

صالح در پایان گفت: بنابراین در گام اول مردم انتخاب می‌کنند که آیا مایل هستند مدیریت سهام با خودمان باشد یا خیر در صورت موافقت شرکت سپرده گذاری بورس اوراق بهادار سهام عدالت را از سهام شرکت سرمایه گذار استانی کم کرده و به نام افراد اضافه می‌کند.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها